Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مسلم یاران دادستان بجنورد گفت: دو نفر از متهمان پرونده شهادت محیط‌بان در منطقه سولگرد شهرستان مانه و سملقان دستگیر شدند.

وی افزود: بنا بر تحقیقات اولیه انجام‌ شده متهمان هشت نفر شکارچی غیرمجاز بوده که از استان‌های هم‌جوار برای شکار به این منطقه آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران گفت: در پی درگیری این شکارچیان با محیط‌بانان مستقر در پارک ملی گلستان و منطقه سولگرد خراسان شمالی یک محیط‌بان به شهادت رسید و سه نفر دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند.

انتهای پیام / ب  / صدا و سیما


دو متهم پرونده شهادت محیط بان جنگل گلستان دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به ۶۶ فقره سرقت کابل های برق در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد، اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سیم و کابل برق در محدوده شهرک شهید رجایی و قطعی مکرر شبکه برق‌رسانی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق سوخته کشف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او  به 66 فقره سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف مشهد و فروش اموال مسروقه به 3 مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری افراد مالخر، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • هیرکان دالانی برای گذر در رمز و راز‌های تاریخ/ گلستان فقط جنگل و دریا نیست
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • شاهزاده قلابی در کرج دستگیر شد
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان