Web Analytics Made Easy - Statcounter

این سه بازیکن در تیم ملی زیر 19 سال ایران با یکدیگر هم بازی بوده اند.

طرفداری-  مسابقات قهرمانی زیر 19 سال فوتبال آسیا در آستانه آغاز است.

در سال 2010 علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی گنجی در تیم زیر 19 سال حضور داشتند ولی موفقیتی کسب نکردند. اکنون این سه در تیم ملی حضور دارند و جزو مهره های اصلی کارلوس کی روش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت foxsport در آستانه شروع مسابقات زیرا 19 سال در این خصوص نوشت:

اگرچه ایران در مسابقات زیرا 19 سال در سال 2010 از مرحله گروهی صعود نکرد اما سه بازیکن آن تیم در جام جهانی 2018 روسیه با تیم ملی ایران حضور داشتند. این سه بازیکن علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش بودند که جزو مهره های کلیدی تیم کی روش در روسیه بودند. بیرانوند عملکرد خوبی داشت و پنالتی کریستیانو رونالدو را نیز مهار کرد. در ترکیب تیم ملی ایران بازیکنانی مانند عزت اللهی و مجید حسینی هم حضور دارند که آینده ای درخشان دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، بعد از جلسه امروز با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون، لیست 14 نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی 2024 منامه اعلام کرد.

داوودی: در المپیک بهترین وزنه‌هایم را می‌زنم

 

حمید زارع، عبدالله بیراندوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور ، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی 14 وزنه‌برداری هستند که باید روز 31 فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی، خود را به کادر فنی معرفی کنند.

دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • سنگ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش (فیلم)
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی