Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:36:53 GMT

20 هزار واحد مسکونی در سالگرد زلزله افتتاح می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۶۹۰

20 هزار واحد مسکونی در سالگرد زلزله افتتاح می شوند

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اکنون 14 هزار و 790 واحد زلزله زده در استان کرمانشاه یا به بهره برداری رسیده و یا آماده بهره برداری هستند.
وی با بیان اینکه تا سالگرد زلزله آمار این تعداد از واحدهای زلزله زده استان کرمانشاه را به 20 هزار واحد افزایش خواهیم داد، افزود: از واحدهای بهره برداری شده 12 هزار 500 واحد در زلزله به صورت کامل تخریب شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین عنوان کرد: 115 مسجد نیز در زلزله سال گذشته کرمانشاه خسارت دیده اند که برای بازسازی و ترمیم آنها 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
استاندار کرمانشاه همچنین به پرداخت کمک های بلاعوض به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: پس از وقوع زلزله 21 آبان سال 96 تاکنون 252 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم زلزله زده استان پرداخت شده است.
بازوند افزود: علاوه بر این مبلغ اقدام های لازم به منظور پرداخت 352 میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیز در دست اقدام است.
وی در رابطه با بازسازی واحدهای صنفی آسیب دیده در زلزله گفت: تاکنون کار ساخت و ترمیم 2 هزار و 400 واحد صنفی به صورت کامل به اتمام رسیده است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات ساخت 565 واحد دیگر نیز به صورت میانگین با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست، توضیح داد: حدود 300 واحد صنفی آسیب دیده از زلزله نیز به دلیل اختلاف حقوقی مالکین هنوز بلاتکلیف هستند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7445/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی زلزله زمین شهری و روستایی مسجد واحد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه