Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر پیوندی روز پنجشنبه در آئین افتتاح ساختمان اداری هلال احمر رضوانشهر بیان داشت: 17 پایگاه امداد و نجات در استان گیلان فعال هستند که اغلب این پایگاه ها در کانکس فعالیت دارند.
وی در توضیح اهداف این جمعیت در ارائه خدمت به مردم افزود: هلال احمر چندین هدف را در برنامه خود دارد که خدمت به انسان های شریف بدون در نظر گرفتن قومیت، نژاد، ملیت، دین و مذهب از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته پیوندی، یکی از دلایل حضور ما کنار مردم کاستن آلام و مشکلات آنان می باشد و همکاران ما در مواقع بروز هرحادثه ای با بسیج تمام امکانات باید در کنار مردم باشند؛ مردم به ما اعتماد دارند و آبروی 95 ساله هلال احمر در اعتماد به این مجموعه عظیم نهفته است و تلاش می کنیم که این فضا همچنان پا برجا باشد.
فرماندار رضوانشهر نیز در در سخنانی گفت: عملکرد هلال احمر در این شهرستان بسیار مطلوب است و طی سه سال اخیر و ارزیابی های به عمل آمده در زمینه عملکرد مجموعه اداره های دولتی و مدیران این شهرستان، هلال احمر همیشه جایگاه مطلوبی داشته است.
عسکر حسنی پور افزود: با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر از نقاط گردشگر پذیر و پرتردد می باشد، در همین راستا مکانی برای احداث پایگاه هلال احمر واقع در محور پونل به خلخال در نظر گرفته شده که برای ساخت این پایگاه امدادی، نیازمند کمک و همکاری رئیس سازمان هلال احمر کشور هستیم.
جمعیت هلال احمر از سال 89 در شهرستان رضوانشهر تأسیس شده و برای خرید این ساختمان جدید که دارای 340 متر مربع مساحت و در سه طبقه می باشد، 550 میلیون تومان هزینه شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان گیلان پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر دین هلال احمر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یسنا زنده پیدا شد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین