Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:15:06 GMT

هرس درختان شهر سنندج زمستانه می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۷۷۷

هرس درختان شهر سنندج زمستانه می شوند

سنندج - ایرنا - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات هرس و بازپیرایی زمستانه درختان شهر به منظور فرم دهی مناسب، حذف شاخه های خشک و اضافه در قالب 12 اکیپ آغاز شد.

شرمین شریفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات هرس درختان در راستای حذف شاخه های خشک و اضافی، قطع پاجوش ها، افزایش طول عمر درختان و کاهش آفت و بیماری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایجاد شرایط مطلوب برای ورود نور و هوای کافی برای رشد مناسب درختان و افزایش دید مناسب برای رانندگان از دیگر اهداف اجرای این عملیات است.
وی گفت: عملیات هرس درختان با اصلاح فرم پرچین ها در رفیوژها و درختچه ها و با همکاری مناطق در قالب 12 اکیپ آغاز شده و تا نیمه اول اسفند ماه امسال ادامه دارد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، افزود: این عملیات از امروز آغاز شده و در حال حاضر چندین اکیپ از کارگران فضای سبز در حال هرس درختان پارک جنگلی آبیدر هستند.
حفظ و نگهداری از درختان شهر و هرس به موقع آن در راستای زیباسازی نما و منظر شهری و آراستگی یکی از برنامه های شهرداری است که هر ساله در چند مرحله انجام می شود.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می شود و در این شهر علاوه بر پارک آبیدر با مساحت بیش از 260 هکتار در مجموع 90 بوستان عمومی و بوستان محله در نقاط مختلف شهر به وسعت 2 میلیون مترمکعب وجود دارد.
سرانه فضای سبز در این شهر 6 مترمربع برای هر شهروند و نصف میانگین سرانه فضای سبز در کشور است.
7348/6108

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هرس زمستانه درختان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود