Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ باران کوثری با انتشار مطلبی در فضای مجازی خود نوشت حوزه هنری بالاخره سکوتش را شکست. در ادامه متن منتشر شده‌ی او را از نظر می گذرانید:

«حوزه هنری بالاخره بعد از سه هفته سکوتش رو شکست و دربرابر بیانیه محکم کانون کارگردانان در اعتراض به تحریم عرق سرد به حرف اومد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولا کسی نگفت شما عرق سرد رو با سانسور نمایش دادید، شما که اصلا نمایش ندادید ، بحث بر سر فیلم‌های دیگه‌ای مثل “عصبانی نیستم“ بوده. ثانیا عرق سرد رو فیلم غیرخانوادگی دونستین، چرا؟ چون درباره حقوق زنان حرف می‌زنه؟ چون فیلم انسانی‌ایه و درباره اولیه‌ترین حقوق هر آدمیه؟ خدا رو شکر که فیلم محبوب من و مردم از نظر شما غیرخانوادگیه چون کمدی‌های مبتذل رنگ و وارنگ با شوخی‌های مستهجنی که بی‌مسئله اکران کردین و‌ می‌کنین رو همین مردم دیدن. عدم تایید شما تبلیغ فیلم ماست آقایون! ما به سینماهای شما (ببخشید سینماهایی که در دست شماست) برای اکران نیاز داریم، به تاییدتون هرگز! این سینماها حق ما و هر فیلمی‌یه که از ارشاد پروانه نمایش گرفته و انتخاب فیلم حق مردمه. اجازه انتخاب فیلم خانوادگی رو به مردم بدین، اون‌ها بهتر از شما خانواده‌شون رو می‌شناسن.»

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باران کوثری عرق سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

کد خبر 846962 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • ببینید | غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم مقابل چشم مردم!