Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:03:26 GMT

سرانجام حمایت خاشقجی از اعدام «شیخ نمر»!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۸۰۱

سرانجام حمایت خاشقجی از اعدام «شیخ نمر»!

سرانجام حمایت خاشقجی از اعدام «شیخ نمر»!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: خاشقچی شیخ نمر اعدام عربستان قتل پیام توییتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، سرانجام مشخص شد چه کسی جایگزین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند می‌شود

طرفداری | پس از 20 سال حضور در بروسیا دورتموند، هانس یواخیم واتسکه سرانجام از این باشگاه جدا خواهد شد. به همین خاطر در این مدت، او به دنبال یافتن جانشینی برای خود بود و نام‌های زیادی نیز مطرح شدند اما در نهایت گزینه‌ای غیر منتظره انتخاب شد.

با اعلام رسمی بروسیا دورتموند؛ لارس ریکن که برای یک مقطع طولانی مسئولیت آکادمی و تیم‌های پایه دورتموند را بر عهده داشت، از 1 می 2024 (12 اردیبهشت) به عنوان مدیر عامل ورزشی جایگزین هانس یواخیم واتسکه خواهد شد و به همین منظور، قراردادی تا سال 2027 امضا کرده است.

هر چند باید توجه داشت ریکن به‌طور کامل جایگزین واتسکه نمی‌شود و نقش این مدیر کهنه‌کار به عنوان رئیس بزرگ را بر عهده نخواهد گرفت. واتسکه علاوه بر امور ورزشی، مسئولیت حوزه‌های استراتژی، تجاری، منابع انسانی، روابط عمومی و همچنان ریاست هیئت مدیره را بر عهده داشت اما ریکن تنها مسئولیت امور ورزشی بر عهده می‌گیرد. واتسکه به درخواست خودش تا پایان سال 2025 از مدیریت به‌طور کامل کناره‌گیری می‌کند و تا آن زمان، همچنان مسئولیت باقی حوزه‌ها را بر عهده خواهد داشت. 

سرنوشت سباستین کل و اسون میسلینتات چه خواهد بود؟

انتخاب لارس ریکن به عنوان جانشین هانس یواخیم واتسکه تصمیم غیر منتظره‌ای بود زیرا تا پیش از این، مدام از نام‌های دیگری صحبت می‌شد. فردی بابیچ، مارکوس کروشه و همچنین سباستین کل مدیر ورزشی دورتموند از این گزینه‌ها بودند اما در نهایت ریکن انتخاب شد. همچنین کل نیز که گفته می‌شد یک گزینه جدی برای جایگزینی واتسکه است، اکنون زیر نظر ریکن به کار خود در مقام فعلی‌اش ادامه خواهد داد.

اسون میسلینتات نیز مدیر فنی دورتموند خواهد بود و مسئولیت برنامه‌ریزی برای تیم را بر عهده دارد. او نیز قراردادی تا سال 2028 امضا می‌کند و به صورت مستقیم به ریکن و کل پاسخ‌گو خواهد بود. مسئولیت اصلی او، استفاده از شبکه ارتباطی گسترده‌اش برای شناسایی استعدادها است.

چرا لارس ریکن؟

لارس ریکن چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان یک مدیر، سابقه زیادی در دورتموند دارد و به خوبی این باشگاه را می‌شناسد. به عنوان بازیکن، ریکن موفق شد سه قهرمانی بوندسلیگا به دست بیاورد و همچنین تک قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا در سال 1997 نیز با او به دست آمد.

به عنوان مدیر نیز، ریکن از سال 2008 تا 2021 در تیم‌های پایه و آکادمی دورتموند مسئولیت‌های مختللفی را بر عهده داشته است و تیم‌های پایه زیر نظر او موفق به کسب قهرمانی‌های متعددی شدند. همچنین بازیکنانی مانند کریستین پولیشیچ، جیدون سانچو، جیمی باینو گیتنس، جیووانی رینا، یوسوفا موکوکو، ماریو گوتسه، کریس فوریش، تام روته و یان نیکلاس بسته تحت نظر او توانستند رشد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • نخستین تمدن‌ها و سرانجام هستی
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد