Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ که بحران اخیرش تیم‌های دیگر حاضر در بوندس‌لیگا را امیدوار کرده مصمم است روز شنبه در خانه‌ی ولفسبورگ با ارائه‌ی یک نمایش پرقدرت بحران را پشت سر گذاشته و بار دیگر به روند همیشگی‌اش بازگردد. 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مصمم‌ترین بازیکنان بایرن در بازی روز شنبه بدون شک رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در پنج بازی اخیرش چه برای بایرن و چه برای تیم ملی لهستان موفق به گلزنی نشده بی‌صبرانه منتظر است این ناکامی را در مقابل ولفسبورگ جبران کند، تیمی که در فصل‌های اخیر بارها از طرف او گزیده شده است. 

 

اما در اردوی ولفسبورگ هم همه‌ی خبرها حاکی از عزم جزم این تیم برای ارائه‌ی یک بازی خوب در مقابل بایرن و شکست دادن باواریایی‌ها است. ولفسبورگ هم به نوبه‌ی خود در بازی‌های اخیرش نتایج ضعیفی کسب کرده و امیدوار است با کسب نتیجه‌ای خوب در مقابل بایرن در هفته‌های آینده با اعتماد به نفسی مضاعف به میدان برود. نیکو کوواچ می‌داند که در مقابل گرگهای ولفسبورگ که حالا زخمی شده‌اند باید جانب احتیاط را رعایت کند. ولفسبورگی‌ها که در سال 2009 قهرمان بوندس‌لیگا شده‌اند فصل گذشته در آلیانس آرنا با ارائه‌ی یک بازی سرسختانه بایرن را 2-2 متوقف کردند. آن بازی یکی از آخرین بازی‌هایی بود که کارلو آنچلوتی سرمربی‌گری بایرن را به عهده داشت و کوواچ به هیچ وجه قصد ندارد سرنوشت آنچلوتی برایش تکرار شود. 

 

بایرن مونیخ و مهاجم اولش لواندوفسکی مصمم هستند که در خانه‌ی ولفسبورگ دروازه‌ی این تیم را باز کنند. چرا که بایرن در دو بازی قبلی خود در بوندس‌لیگا، مقابل هرتا برلین و مونشن‌گلادباخ موفق به گلزنی نشده و اگر در مقابل ولفسبورگ هم گل نزند برای اولین بار در تاریخ باشگاه، گل نزدن در سه بازی پیاپی بوندس‌لیگا به نام بایرن مونیخ ثبت خواهد شد. اتفاقی که نه برای هواداران بایرن خوشایند خواهد بود و نه برای سرمربی جوانش نیکو کوواچ.

 

 

روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

طرفداری | السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها 

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد