Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اظهار تأُسف از شهادت یکی از محیط‌بانان استان در پارک ملی گلستان گفت: با عاملان این جنایت برخورد می‌شود. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی با اشاره به شهادت تاج‌محمد باشقره، یکی از محیط‌بانان پارک ملی گلستان اظهارداشت:  باعاملان این جنایت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت به خانواده شهید تاج‌محمد باشقره، خانواده بزرگ محیط زیست کشور و مردم گلستان افزود: مدیریت استان بر اساس قانون، عزم جدی خود را جهت شناسایی و مجازات عاملین این اقدام پلید به کار خواهد بست.

بامداد چهارشنبه در درگیری محیط‌بانان گلستانی با شکارچیان غیرمجاز در منطقه « سولگرد» پارک ملی گلستان یک محیط‌بان شهید و 3 محیط‌بان دیگر زخمی شدند.

تاج‌محمد باشقره، محیط‌بان پارک ملی گلستان براثر اصابت تیر مستقیم به قلبش به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر محیط‌بان شهید ظهر امروز در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

تلاش مأموران برای دستگیری عاملان این جنایت که گفته می‌شود 8 نفر هستند، ادامه دارد و شب گذشته یکی از افراد مرتبط با این حادثه دستگیر شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر

علی حسنکی پور رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی استان، اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری وسایل و ابزار متخلفین اقدام می‌نماید.

 کشتار غیرمجاز دام را عاملی برای تهدید سلامت جامعه انسانی دانست و ادامه داد: صحت و سلامت این دام‌ها مورد تایید دامپزشکی نمی‌باشد و کشتار آنها بصورت کاملا غیر بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر گفت: کشتار غیر مجاز دام و عرضه‌ی غیر بهداشتی فرآورده‌های خام دامی تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و امنیت غذایی محسوب می‌گردد و دامپزشکی با تمام توان در راستای مقابله با مخاطرات بهداشتی، به طور جدی با هر نوع کشتار غیرمجاز و کنار جاده‌ای دام‌ها برخورد می‌نماید.

به گفته او از اماکن توزیع گوشت که پروانه صنفی دارند و کشتارگاه‌های زیر نظر دامپزشکی در قالب اکیپ‌های نظارتی، بازدید به عمل آمده و افرادی که تهدید کننده سلامت مردم هستند از طریق دستگاه قضائی با آنها برخورد می‌شود و ابزارآلات و لاشه کشتار ضبط شده و مورد برخورد قضایی و بازدارنده قرار می‌گیرند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم
  • برنامه وداع با اولین شهید گلستانی مرزبانی
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر
  • برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند