Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@20:55:20 GMT

هافبک عراقی صنعت نفت به تیم ملی کشورش دعوت می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۰۲۳

به گزارش وانانیوز،  سایت اسپورت عراق خبر داد که فدراسیون فوتبال عراق به کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور اسامی بازیکنان باتجربه‌ای را پیشنهاد داد تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ این بازیکنان در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند.

اسامی این بازیکنان باتجربه عبارتند از: کرار جاسم، علا عبدالزهرا، سعد ناطق، عباس قاسم، احمد فاضل، یاسر قاسم و صبر نوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرار اکنون در تیم صنعت نفت آبادان بازی می‌کند و پیش از این به خاطر مشکلاتی که فدراسیون عراق با او داشت به تیم ملی دعوت نمی‌شد. عراق رقیب اصلی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات است.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا