Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه بیرجند و هیأت اسکواش خراسان جنوبی با حضور احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و علی غنی، رئیس هیأت اسکواش استان به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایسنا، این تفاهمنامه همکاری مشترک با هدف ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه به‌ویژه جوانان، توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با اسکواش و پدل (ورزش زیر مجموعه فدراسیون اسکواش) در بین دانشجویان، طی نشستی در دفتر ریاست دانشگاه بیرجند به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد شادابی و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه این رشته‌ها، ارتقای سطح آمادگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان و شناسایی دانشجویان مستعد در این رشته، معرفی به فدراسیون و مربیان تیم‌های ملی است.

بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه بیرجند ضمن همکاری لازم برای توسعه این رشته با برگزاری مسابقات اسکواش و پدل درون دانشگاهی، همکاری با هیأت اسکواش برای شناسایی و استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی، مربیگری و داوری و پیگیری در اجرای ساخت یک کورت تخصصی اسکواش به این هیأت کمک خواهد کرد.

هیأت اسکواش استان خراسان جنوبی نیز در راستای تخصیص سهمیه در برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری به معرفین دانشگاه، همکاری در برگزاری مسابقات درون دانشگاهی، منطقه‌ای و المپیادها، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دانش‌افزایی، همکاری برای استفاده از اماکن و فضاهای ورزشی تخصصی هیأت اسکواش، تأمین امکانات ورزشی رشته اسکواش از تیم‌های قهرمان مسابقات دانشگاهی گام برخواهد داشت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند