Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@15:42:14 GMT

شکارچیان فراری گلستان دستگیر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۱۲۸

رکنا: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تعامل خوبی بین دو دستگاه قضایی و انتظامی استان گلستان و خراسان شمالی روی پرونده شهادت محیط بان گلستانی وجود دارد و ان شاء الله به زودی همه شکارچیان فراری دستگیر می‌شوند.

به گزارش رکنا، هاشمیان در این باره اظهار کرد: تعامل خوبی بین دو دستگاه قضایی و انتظامی استان گلستان و خراسان شمالی روی پرونده شهادت محیط بان گلستانی وجود دارد و ان شاء الله به زودی همه شکارچیان فراری دستگیر می‌شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجازه نمی دهیم افرادی با بی پروایی به جان کسانی که حافظ محیط زیست و منابع طبیعی استان هستند متعرض شوند اما آزادانه رفت و آمد کنند.

گفتنی است: پارک ملی گلستان بین سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان قرار گرفته و حفاظت از این پارک با محیط زیست استان گلستان است.

در درگیری صبح دیروز شکارچیان با محیط بانان گلستانی یک نفر به شهادت رسید و سه محیط بان دیگر رخمی شدند.

پیکر محیط بان تاج محمد باشقره ظهر امروز در گنبد کاووس تشییع و در زادگاهش روستای کوچ خروطم استان گلستان به خاک سپرده خواهد شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد این پسر شیک پوش را می شناسید!؟ / او با دختران بی حیایی می کرد! +عکس تماشا کردن درگیری 2 مسافر مترو بدون دخالت کردن جنجالی شد ! + فیلم مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! اقدام دانش آموز کردستانی با 22 میلیون تومان پول همه را غافلگیر کرد +عکس این مرد چگونه چهره اش وحشتناک شد + فیلم قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات مرد هزار چهره تهرانی با 40 همسر + عکس پایان راه فردوسی پور در تلویزیون و مرگ نود با تعویض اجباری؟ قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث فراری دستگیر شهادت گلستان محیط بان عکس قتل مرد روزنامه ایران عربستان جسد دختر زندگی جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»  به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله