Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:45:35 GMT

جلسه بررسی وضعیت تقسیمات کشوری ورامین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۱۲۹

جلسه بررسی وضعیت تقسیمات کشوری ورامین برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو صبح پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت تقسیمات کشوری شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا که با حضور کرمی معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران و سرپرست فرمانداری قرچک و پیشوا و شهرداران این سه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این جلسه با هدف بررسی مسائل تقسیمات کشوری در شهرستان ورامین با هدف بررسی و رفع ابهامات مرزی بین شهرستانی ورامین ،قرچک و پیشوا برگزار شده تا نتیجه مطلوب به خدمت رسانی بهتر به مردم منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذلو افزود : با توجه به ضرورت تعیین دقیق مرزی بین شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا یک تیم کارشناسی واحد متشکل از معاونین سیاسی و انتظامی فرمانداری های ۳ شهرستان، به صورت میدانی از مرزهای مورد اختلاف بازدید کرده و مسائل مورد نظر و توافق خود را صورتجلسه کرده و ظرف ۲۰ روز به استانداری تهران ارسال کنند.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: با توجه به وسعت زیاد تداخل مرزی بین شهرستان های ورامین و پیشوا و همچنین ضرورت الحاق و انتزاع برخی از روستاها به جهت تامین رفاه مردم ساکن در آن مناطق ، مقرر شد تا مراتب طی نشستی با موضوع کارشناسی تفاهم نامه مشترک بین فرمانداران ورامین و پیشوا تنظیم و به استانداری تهران ارسال شود تا اقدامات لازم انجام شود.

 

کد خبر 4433913

منبع: مهر

کلیدواژه: تقسیمات کشوری ورامین اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران

در جلسه مشترک کمیسیون برنامه‌ و بودجه و فرهنگی‌‌ و اجتماعی شورای شهر، بهای خدمات فرهنگی و هنری در مجموعه‌های وابسته به اداره کل بانوان و سازمان فرهنگی و هنری بررسی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز یکشنبه (2 اردیبهشت‌ماه) جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی؛ رئیس کمیسیون، میثم مظفر و ناصر امانی اعضای کمیسیون و رضایی‌فر؛ مدیرکل امور مالی شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای جلسه بررسی لایحه «معرفی 27 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب» در دستور کار اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت. وضعیت ارزشیابی هر یک افرادی که از سوی شهرداری تهران به عنوان ذیحسابان مناطق و برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها  معرفی شدند، بررسی و تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

در ادامه، نشستی مشترک با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر برگزار شد و نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، زهرا شمس‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی، مریم اردبیلی؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده، مهرداد باقری؛ رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سایر مدیران شهری حضور داشتند.

در ابتدا لایحه «بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی ـ خدمات قابل ارائه در مراکز تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده از سال 1403» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

در این لایحه نرخ بهای خدمات هنری، آموزشی و تفریحی در 22 مجموعه شهربانو به تفکیک مناطق براساس پهنه‌بندی اقتصادی بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شد. در نهایت این لایحه پس از اعمال اصلاحات برای تصویب در صحن شورا به هئیت رئیسه تقدیم شد.

در ادامه لایحه «بهای خدمات استفاده از مراکز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از سال 1403» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

افزایش بودجه مناطق شهرداری تهران به 25 همت

در این لایحه نرخ بهای خدمات هنری، آموزشی و تفریحی در فرهنگسراها و مجموعه‌های وابسته به سازمان فرهنگی و هنری بررسی و‌ بهای خدمات مشخص شد. در نهایت این لایحه نیز پس از اجرای اصلاحات لازم به منظور دریافت نظرات تمامی اعضای شورا به هئیت رئیسه ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران