Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - گروه اقتصادنوين در پنجمين نمايشگاه و همايش بين‌المللي بورس، بانک، بيمه و خصوصي سازي و دهمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري کشور که در جزيره کيش برگزار مي‌شود ميزبان شرکت کنندگان و فعالان اقتصادي خواهد بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پنجمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک، بيمه و خصوصي سازي و دهمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري کشور با هدف آشنايي جامعه با دستاوردها و موفقيت‌هاي حاصل شده در بازارهاي مرتبط در قالب رويداد kishINVEX2018 از تاريخ 30 مهر لغايت 3 آبان ماه 1397 همزمان با برگزاري همايش و نشست‌هاي تخصصي جانبي در جزيره کيش برگزار مي‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اين نمايشگاه که هر ساله با حضور گسترده نهادهاي فعال در بازار سرمايه، بانک‌ها، شرکت‌هاي بيمه و شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري برگزار مي‌شود، گروه اقتصادنوين متشکل از بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين، شرکت تامين سرمايه نوين، شرکت‌هاي کارگزاري و مشاوره سرمايه‌گذاري تامين سرمايه نوين، شرکت بيمه نوين و شرکت پرداخت نوين آرين با استقرار غرفه مشترک در محل نمايشگاه، توانمندي‌ها و دستاوردهاي خود در قالب ارائه زنجيره کاملي از خدمات پولي و مالي را در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

گفتني است اين نمايشگاه و همايش‌هاي جانبي آن، از تاريخ 30 مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاري در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جزيره کيش برگزار مي‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک اقتصاد نوین پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

محمد هادی ایمانیه در جلسه هماهنگی حضور فارس در این نمایشگاه، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا تمام زنجیره‌های ارزش موجود در استان ارائه شود.

او ادامه داد: ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس گفت: برای شرکت در این نمایشگاه ۲ هدف را دنبال می‌کنیم که اولین هدف استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات این استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

ایمانیه افزود: طبیعتا به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

او اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که پنجره واحد الکترونیک طی پنج روز برگزاری این نمایشگاه در محل برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) قرار است از شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهرن برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود