Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:54:34 GMT

راهنمای اخذ ویزای اربعین برای دانشجویان مشمول + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۱۹۷

راهنمای اخذ ویزای اربعین برای دانشجویان مشمول + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- ویدئویی آموزشی از راهنمای اخذ ویزا برای شرکت دانشجویان مشمول در مراسم پیاده‌روی اربعین را مشاهده می‎کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، دانشجویان مشمول برای صدور مجوز خروج از کشور زیارت اربعین؛ باید برای ثبت نام به سامانه سقا به آدرس: sagha-noor.ir مراجعه کنند.
دانشجویان برای صدور مجوز خروج از کشور نیازمند معرفی یک نفر ضامن جهت بازگشت زائر به کشور و ودیعه گذاری در سامانه نظام وظیفه می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمام مراحل از ثبت درخواست تا صدور مجوز خروج از کشور در سامانه سقا انجام می‌شود. دانشجویان برای پیگیری صدور مجوز خروج از کشور باید به دفاتر بسیج در دانشگاه خود مراجعه کنند.
از آنجا که تمام مراحل صدور مجوز خروج از کشور در سامانه سقا انجام می‌شود، بنابراین دانشجویان باید از مراجعه حضوری به دفاتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان جهت صدور مجوز خروج از کشور خودداری کنند.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشجو خروج از کشور اربعین خروج دانشجو از کشور ضمانت محضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجات‌گر برای استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجات‌گر برای این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا شهر جر دی ظهر امروز_ دوشنبه بیست و هشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران از صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجاتگر برای جمعیت هلال‌احمر مرکزی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد تاکنون ۵۰ نفر جذب و در آینده نیز در تلاش هستیم دیگر نجات‌گران هم طبق دستورالعمل صادره تا اردیبهشت سال آینده جذب شوند.

وی افزود: مجوز جذب ۳۰ نفر مرد و زن هم در بخش واکنش سریع به جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی صادر شده و هم اینک این افراد در انتظار تست‌های بدنی و آزمایشات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجات‌گر برای این جمعیت خبر داد و گفت: تا سه ماه نخست سال آتی جذب نیروهای واکنش سریع استان انجام خواهد شد و شاهدیم که صدور مجوز جذب نیروی جدید به این تعداد برای جمعیت هلال‌احمر تاکنون بی سابقه بوده است.

وی میزان اعتبار سفر رئیس‌جمهور برای جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تا پایان شهریورماه امسال جذب شده و مابقی اعتبار نیز در نیمه اردیبهشت‌ماه سال آینده جذب خواهد شد.

شهر جر دی با بیان اینکه امسال جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی به‌صورت مشترک با استان آذربایجان شرقی مقام نخست در بخش‌های مختلف کشور را کسب کرده است، گفت: جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی سومین استان کشور است که امسال تمام بی‌سیم‌های آن به دیجیتال تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ چندین طرح جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۰ هزار آموزش همگانی توسط این جمعیت ارائه شده است، افزود: امسال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات و به‌روزرسانی ناوگان‌های جمعیت صرف شده و بیش از ۶۰۰ نفر از داوطلبان، جوانان و امدادگران این جمعیت در ایام نوروز به امدادرسانی و خدمات رسانی مشغول هستند همچنین بالگرد امدادی هم در ایام نوروز در استان مرکزی مستقر است.

شهر جر دی با بیان اینکه ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو ست نجات در کشور شماره‌گذاری شده است، گفت: با مذاکرات صورت گرفته قرار است ۲۰ تا ۲۴ دستگاه آن وارد استان مرکزی شود که این اتفاق هم تاکنون بی سابقه بوده است.

وی از خریداری هفت سواری صفرکیلومتر برای جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد و افزود: از این تعداد سه دستگاه وارد و چهار دستگاه هم اوایل سال آینده وارد می‌شود.

ایجاد پایگاه‌های نوروزی هلال احمر استان مرکزی در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر

در ادامه مهدی حسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی اظهار کرد: ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد و به همین دلیل پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر در این فاصله ایجاد شده است.

وی افزود: در ایام نوروز امسال ۱۲ پایگاه ثابت و سیار با حضور ۳۰۰ نفر از جوانان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

برگزاری ۱۱۰۳ دوره‌های آموزش کمک اولیه

محمدرضا زمانی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی هم از برگزاری یک‌هزار و ۱۰۳ دوره کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته خبر داد و گفت: امسال این جمعیت ۹۵۰ دوره آشنایی با مخاطرات طبیعی و ۴۶۱ دوره مهارت‌های داوطلبی را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه ۷۴ دوره کمک‌های اولیه برای خانه‌های هلال برگزار شده است، افزود: همچنین ارائه آموزش کمک‌های اولیه به هفت‌هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای مسلح انجام شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی عنوان کرد: برگزاری ۱۳۴ دوره تخصصی و ۴۷ دوره ضمن خدمت برای کارکنان از دیگر توفیقات جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی است.

طرح امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در ۱۳ پایگاه جاده‌ای فعال شد

علی امیری معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر هم اظهار کرد: طرح خدمات نوروزی ۴۰۳ در ۱۳ پایگاه جاده‌ای فعال شده است.

وی با بیان اینکه سه پایگاه موقت برای افزایش خدمات در ساوه، دلیجان و تفرش فعال است، افزود: در ایام نوروز در مجموع ۱۶ پایگاه ثابت و موقت در استان مرکزی فعالیت خواهد داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: یک تیم واکنش سریع و امداد و نجات کوهستان هم در منطقه گردو مستقر شده و فعالیت تا هفدهم فروردین ادامه دارد و برای کمک سریع به حوادث جاده‌ای و اقدامات پیش بیمارستانی هم یک فروند بالگرد در استان مرکزی مستقر شده است.

اختصاص ۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای پایگاه عباس آباد شازند

اصغر آقایی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم گفت: به تازگی ۴۳ میلیارد ریال اعتبار برای پایگاه عباس آباد شازند اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل بودجه تملک ملی برای اجرای پنج طرح هزینه شد، افزود: برای تکمیل ساختمان مرکز آنست (محل نگهداری سگ‌های تجسس) جمعیت هلال احمر استان مرکزی ۹ میلیارد ریال و برای تجهیز و نوسازی تعمیرات اساسی پایگاه‌ها ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 737402

دیگر خبرها

  • صدور هشدار قرمز برای ۵ استان/ تداوم سامانه بارشی در کشور
  • تداوم سامانه بارشی در کشور / صدور هشدار قرمز برای ۵ استان
  • صدور هشدار قرمز برای ۵ استان/تداوم سامانه بارشی در کشور
  • صدور مجوز جذب ۱۲۶ نجات‌گر برای استان مرکزی
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • سامانه تلفنی ۳۱۳۶ راهنمای مردم و مسافران در همدان
  • صدور بیش از ده هزار مجوز بهداشتی حمل در گناباد
  • صدور مجوز ویسی برای نشست روی نیمکت فولاد
  • اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي