Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:53:48 GMT

۱۳ دانشجوی دانشگاه کوثر بجنورد مسموم شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۲۲۱

۱۳ دانشجوی دانشگاه کوثر بجنورد مسموم شدند

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کوثر بجنورد در توضیح علت مسمومیت جمعی از دانشجویان این دانشگاه٬ گفت: غذای سلف سرویس دانشگاه علت این مسمومیت نیست و به نظر می‌رسد این موضوع به‌خاطر تغییرات آب و هوایی است. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها خراسان شمالی نظرات

رضا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در بجنورد اظهار داشت: شب گذشته برخی از دانشجویان دانشگاه کوثر دچار مسمومیت شده و به بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: تعداد 13 نفر از دانشجویان این دانشگاه شب گذشته دچار مسمومیت شده و احتمال می‌رود این مسمومیت ناشی از تغییرات آب‌‌ و‌ هوا باشد چراکه اگر دلیل اصلی این مسمومیت فاسدبودن غذا باشد تمام 1700 دانشجوی این دانشگاه دچار مسمومیت می‌شدند‌.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کوثر تصریح کرد: با توجه به پیک‌کاری کارکنان این دانشگاه در بازه قانونی انتخاب واحد دانشجویان، برخی از مسئولین این دانشگاه نیز ناهار و شام خود را از سلف دانشگاه تهیه کرده و صرف می‌کنند و این خود دلیلی بر عدم فاسد بودن مواد غذایی سلف دانشگاه است.

وی با بیان اینکه هیچکدام از 13 دانشجوی مسموم شده بومی استان نیستند٬ خاطر نشان کرد: تمام دانشجویانی که دچار مسمویت شده در خوابگاه دانشگاه سکونت دارند و تغییرات آب‌ و‌ هوایی دلیل اصلی این مسمومیت محسوب می‌شود. همچنین حال عمومی این دانشجویان پس از مراجعه به بیمارستان، با تزریق سرم و آمپول بهبود یافت.

به گزارش تسنیم٬ برخی از منابع خبری و شنیده‌های٬ تعداد دانشجویان مسموم دانشگاه کوثر بجنورد را بیش از 30 نفر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»

به گزارش خبرنگار مهر، «شهرام جوانمیری منش»، دانشجوی دانشگاه کردستان در مسابقات قهرمانی کومیته وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال پسران، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این دانشجوی دانشگاه کردستان اظهار کرد: در مسابقه قهرمانی کومیته ۴ هزار و ٨۰۰ شرکت کننده حضور داشتند.

جوانمیری منش افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، اعزام به مسابقات در ونیز ایتالیا است.

گفتنی است؛ «کومیته» به معنای مبارزه و یکی از سه بخش اصلی تمرینات ورزش کاراته به همراه کاتا و کیهون است در کومیته از فنون آموخته شده در کاتا و کیهون در مقابل یک حریف واقعی استفاده می‌شود.

کد خبر 6085464

دیگر خبرها

  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد