Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه همدان گفت: اعزام ۴۷۲ گروه جهادی به مناطق مختلف استان همدان سبب خدمت‌رسانی به ۳۵۶ هزار نفر از مردم شد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در شورای اداری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز خلاصه‌ای از عملکرد بسیجیان استان در راستای برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به پاس زحمات شما مسئولان در این رزمایش، از استاندار همدان درخواست کردیم وقتی را به ما اختصاص دهند تا بتوانیم از زخمات و تلاش‌های مدیران استان در راستای یک حرکت بزرگ قدردانی کنیم.

فرمانده سپاه همدان ابراز کرد: از سال 63 چنین تجمع بزرگی را در کشور نداشتیم و خداوند متعال عنایت کرده و توانستیم با حضور 700 هزارنفر از نیروهای بسیجی این تجمع را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رزمایش در کشور عنوان کرد: استان همدان  در این رزمایش سهم 20 هزار نفر داشت که با هدف‌گذاری ما و با فراخوان 23 هزار نفراز بسیجیان استان همدان، این رزمایش با حضور 20 هزار نفر در استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

 وی با تشریح مراحل شهرستانی، استانی و کشوری این رزمایش و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف استان بیان کرد: از همدان ابتدا با مساعدت و همکاری استاندار همدان و برگزاری جلسات مختلف، مصوبات لازم برای  پشتیبانی از برگزاری این رزمایش انجام شد که جای تشکرو قدردانی دارد.

مجیدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجتماع بزرگ بسیجیان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، عنوان کرد: ما توانستیم با اعزام 472 گروه جهادی به 356 هزار نفر از مردم استان خدمت رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، آموزشی وغیره اقداماتی انجام شده است و این نشان می‌دهد می‌شود از این به بعد بیش از گذشته از ظرفیت بسیج در استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه همدان با اعلام اینکه برگزاری این رزمایش سبب شد میزان امنیت موجود در کشور افزایش یابد تاکید کرد: ما با برگزاری این رزمایش توانستیم همدلی موجود بین مدیران استان را بیشتر کنیم و امیدواریم بتوانم با همکاری آنها بیشتر از ظرفیت بسیج در استان استفاده کنیم.

 وی با تاکید براینکه دشمنان ما که به دنبال آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند هم اینک خودشان آسیب دیده‌اند و استعفای 45 مسئول آمریکایی موید این موضوع است، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم با وحدت و انسجام مسئولان بتوانیم از این پیچ تاریخی نیز عبور کنیم و بدانیم که این کار شدنی است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس

دبیر قرارگاه جهادی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با اشاره بهره‌مندی هزار دانش آموز کم‌برخوردار این شهرستان از کلاس‌های آموزشی رایگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در این منطقه فعالیت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی قره‌جانلو پنجشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جهادیاوران بسیج دانشجویی گنبدکاووس اظهارکرد: قرارگاه جهادی دانشجویی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال، شامل دانشجویان و ادوار دانشگاه‌های گنبدکاووس در سال ۱۴۰۲ در ۲۰ منطقه محروم این شهرستان حضور داشتند.
وی ادامه داد: فعالیت‌هایی اجرایی در محور‌های اجتماعی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و هنری، رسانه و مطالبه‌گری، عمرانی، بهداشت و درمان و پشتیبانی انجام شده است.
قره‌جانلو تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجو در چهار نوبت سال گذشته با عناوین، عهد خدمت تابستان، پویش جهادی لبخند ایران، عهد خدمت زمستان و ویژه برنامه کوچه‌های کریمانه در نوروز ۱۴۰۳، فعالیت‌های مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پرداختند.
دبیر قرارگاه جهادی شهیدتولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: آموزش، توانمندسازی، هدایت، نظارت و پشتیبانی گروه‌های جهادی به صورت مداوم و توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امیدآفرینی و وحدت در میان مردم روستا و حاشیه شهر و مهم‌تر تربیت دانشجوی دغدغه‌مند که آینده کشور در دست وی است، از جمله مهم‌ترین اهداف قرارگاه است.
قره جانلو ادامه داد: آموزش بیش از یک‌هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های سنی مختلف براساس نیاز و علاقمندی شناسایی شده و برگزاری ۶۰ کلاس درس، از جمله فعالیت‌های کارگروه آموزشی و تربیتی گروه‌های جهادی است.
وی گفت: حضور پزشکان در مناطق محروم و ویزیت رایگان، هماهنگی جهت حضور روانشناس و شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج و معرفی آن‌ها به بیمارستان‌ها برای درمان، فعالیت کارگروه بهداشت و درمان گروه‌های جهادی گنبدکاووس است

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار