Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:07:18 GMT

هدف از رویارویی اخیر آمریکا با ایران آینده منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۳۴۶

هدف از رویارویی اخیر آمریکا با ایران آینده منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در کنگره جمعیت رهپویان با اشاره به رویارویی آمریکا با ایران اظهار داشت: این رویارویی، اولین رویارویی نیست اما از ویژگی های خاصی برخوردار است. هدف از این رویارویی، آینده منطقه است.

وی افزود: اسم این رویارویی را می توان، «سرنوشت» هم گذاشت؛ برای همین، دارای اهمیت است و نتیجه آن برای ایران و آمریکا بسیار تعیین کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: آمریکایی ها پس از جنگ جهانی دوم در منطقه به جای انگلیسی ها میراث خوار استعمار شدند و به عنوان دفاع از منطقه در برابر کمونیزم، نفت و گاز این منطقه را بردند و در برابر آن، منطقه را به انبار تسلیحات خود تبدیل کردند.

ادامه دارد...

کد خبر 4433933 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی محسن رضایی اربعین ۹۷ مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران علی لاریجانی رئیس جمهور اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران محمد شریعتمداری کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم اربعین 97 وزارت کشور محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، پرستاران در بیمارستان‌های شهر‌های مختلف، نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض کرده‌اند؛ برای نمونه، برخی از پرستاران مشهد به دیوان عدالت شکایت برده‌اند و دست از اضافه‌کار اجباری کشیده‌اند.

در روز‌های اخیر، حدود ۲۰۰ پرستار بیمارستان شهید رجایی شیراز نیز در اعتراض به شیفت‌های زیاد و مبلغ بسیار ناچیز اضافه‌کار اجباری، درخواستِ عدم اضافه کار اجباری را پر کرده‌اند؛ این پرستاران می‌گویند دیگر حاضر نیستیم به اضافه‌کار اجباری که بیکاری صرف است، تن بدهیم.

حق‌الزحمه اضافه کار اجباری پرستاران بسیار ناچیز و رقمی بین ۱۶ تا ۲۰ هزار تومان برای هر ساعت کار است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد