Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صبح امروز پنجشنبه؛ بمناسبت فرا رسیدن 26مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی ویژه مسئولان ارشد استانی، مدیران دستگاههای اجرایی، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد با حضور  آیت ا... عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار قزوین،  حبیبی معاون اقتصادی، پیرمرادی مدیرکل امور عمرانی، علیرضایی مدیرکل روابط عمومی و  بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین، روسای ستادی و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان، روسا و دبیران هیات های ورزشی استان، نمایندگان سازمان های مردم نهاد، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از مقابل تالار شهر قزوین به سمت گلزار شهدای گمنام در بوستان ملی فدک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرائت زیارت عاشورا و تقدیر از خانواده شهدای ورزشکار استان از دیگر برنامه های این همایش بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان امام جمعه پیاده روی خانواده معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه صبح امروز در آیین زنگ تحرک و ورزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ورزشکار و خیر مقدم به خانواده‌های معظم شهدا، به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی و مشارکت و علاقه مندی شهروندان باب الرضای تهران در بحث ورزش اشاره کرد و گفت: حضور هزار و ۲۰۰ نفری شهروندان در این همایش پیاده روی نشانه این موضوع است.


او با اشاره به اینکه سال گذشته در همچین روز‌هایی همایش پیاده روی با حضور پرشور شهروندان برگزار شد افزود: امروز نیز شاهد استقبال و مشارکت بیشتر شهروندان در این رویداد ورزشی هستیم و امیدواریم این چنین برنامه‌های ورزشی و همگانی در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.


شیری با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات نسبتا خوبی در سطح منطقه رقم خورد اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش و همت مدیریت شهری منطقه کاستی‌های سال گذشته جبران شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پایه و اساس ورزش قهرمانی ورزش همگانی و پیاده روی است بر اهمیت همایش‌های پیاده روی تاکید کرد و افزود: اگر امروز ما حتی یک نفر را به ورزش قهرمانی علاقه‌مند کنیم به هدف خود رسیده ایم.

شیری اضافه کرد: در بحث نرم افزاری ورزش، سال گذشته منطقه ۱۵ در «قهرمان شهر ۲» خوش درخشید و در رشته‌های والیبال، کشتی، ژیمناستیک و ... صاحب مقام‌های برتر شهر تهران شد، همچنین در حوزه سخت افزاری نیز بهسازی تمام زمین‌های چمن انجام شد و امسال نیز مجموعه ورزشی زنبق در محله هاشم آباد و مجموعه ورزشی شهرک جمهوری در کیانشهر احداث خواهد شد.

بوستان خلیج فارس برای اهالی جنوب شرق تهران سرشار از خاطرات خوش است

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت شهری منطقه برای برگزاری این همایش ورزشی در این روز گفت: بوستان خلیج فارس (پامچال) برای همه اهالی جنوب شرق تهران به دلیل برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های متنوع فرهنگی و ورزشی سرشار از خاطرات خوش است.

او در ادامه افزود: امیدوارم با افزایش این دست برنامه‌ها خیرات و برکات بیشماری برای شهروندان جنوب شرق تهران به ارمغان آورد.

صبح امروز، آیین زنگ تحرک و ورزش به مناسبت آغاز هفته فعالیت بدنی در ایستگاه‌های ورزش شهروندی با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان و مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش، معاونان، جمعی از مدیران شهری و هزار و ۲۰۰ شهروند از محلات ۱۹ گانه در بوستان خلیج فارس (پامچال) برگزار شد.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان منطقه ۱۵ تقدیر شد.

در ادامه محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به همراه احمد علوی عضو و رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران و برخی از مدیران شهری از بوستان آزادگان، کوشک امیرسلیمانی و زندان هارون الرشید بازدید به عمل آوردند.

نشست با نمایندگان سمن‌های محلات ۱۹ گانه منطقه، اقامه نماز جماعت ظهر، دیدار مردمی در آستان سید ملک خاتون (س) و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این روز بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود