Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@02:25:17 GMT

تفتیش ۹ساعته منزل کنسول عربستان در استانبول

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۴۶۹

بازرسی‌های تیم تحقیقات ترکیه از منزل کنسول سعودی در مورد ناپدید شدن جمال خاشقجی بامداد امروز (پنجشنبه) پایان یافت.

به گزارش روزنامه القدس العربی،تیم تحقیقات ترکیه عصر روز چهارشنبه با ۴ خودروی دارای پلاک داخلی وارد مقر اقامت محمد العتیبی، سرکنسول سعودی در استانبول شدند و بعد از ۹ ساعت به تفتیش این مکان پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحقیقات ترکیه پس از جمع آوری شواهد و مدارک موجود مکان را ترک کرد. این در حالیست که بازرسی و تحقیقات در محل سرکنسولگری واقع در منطقه “لونت” در شهر استانبول ادامه دارد.

العتیبی روزسه شنبه ترکیه را به مقصد ریاض ترک کرد.

پیشتر نیز شبکه سی ان ان ترک گزارش داد که یک تیم تحقیقات ۱۱ نفره سعودی وارد مقر اقامت العتیبی شده که این امر کمی قبل از بازرسی و تفتیش پلیس ترکیه در این مقر انجام شد.

قرار بود روز سه شنبه منزل سرکنسول عربستان مورد بازرسی قرار بگیرد، اما طبق گفته مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه به دلیل حضور خانواده سرکنسول عربستان در این مقر، امکان تفتیش فراهم نشد.

 

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AKS برچسب ها: عربستان ، تفتیش ، کنسولگری عربستان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عربستان تفتیش کنسولگری عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعیدزینلی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یزد ماموران کلانتری سریعا به محل اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 
وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی تیم مجربی از ماموران به محل مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به کشف اموال سرقتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل اعتراف کرد. 
 سرهنگ زینلی خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت