Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با تاکيد بر بيان دستاوردهاي انقلاب براي مردم بخصوص جوانان گفت:آنقدر در بازي هاي سياسي و جناحي غرق شده ايم که ما را از برکات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي غافل کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي اين نهاد، حجت الاسلام سيد محسن محمودي در جلسه ستاد چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي شهرستان بهارستان اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب چندين بار در جلسات و سخنراني ها درباره چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي اشاره کرده اند و گفتند ما بايد براي مردم مطرح کنيم انقلاب چه دستاوردهايي داشته، چه بوديم و چه شديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: براي جوانان دستاوردهاي انقلاب را شفاف سازي نکرده ايم تا بدانند انقلاب اسلامي چه خدماتي داشته است.
محمودي با بيان اينکه برخي مسئولان به خودشان بيايند افزود: اين انقلاب گردن همه ما حق دارد و براي اين انقلاب بايد جهادي به ميدان بياييم.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران اظهارداشت: آنقدر انقلاب را از جوانان دور نگه داشته ايم که در فضاي مجازي گاهي اوقات جوانان از دوران شاهنشاه حمايت مي کنند اين ضعف برخي مديران ما در فضاي مجازي است.
وي با اشاره به اينکه فضاي مجازي در کشور آنقدر رها شده که جوانان ما را با اين پيام رسان ها از بين مي برند گفت: مديران مربوطه تلاش خود را مضاعف کنند زيرا جوانان به کمک ما مسئولان نياز دارند و همه اين دستاوردها بايد براي جوانان تبيين و تعريف شود.
محمودي افزود: ايران در تمامي دستاوردهاي پزشکي حرف براي گفتن دارد و اگر هر روز و هر شبانه روز درباره اين انقلاب و دستاوردهاي آن سخن بگوييم، کم است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با اشاره به گراميداشت يوم الله 13 آبان ( روز ملي مبارزه با استکبار) اظهارداشت: اين روز متعلق به تمامي مردم ايران اسلامي است؛ بعضي افراد با فکر شيطاني عنوان مي کنند که 13 آبان روز دانش آموز است و به ديگر اقشار مردم مربوط نيست اما بيان مي کنم اين فکر اشتباه است.
وي با بيان اينکه امروزه ايران اسلامي با جنگ هاي نرم و سخت مواجه است افزود: جنگ سخت مربوط به مرزهاي کشور و جنگ نرم هم مربوط به فضاي مجازي است و دشمن براي نابودي اين کشور فشار آورده اما بعضي آقايان مسئول اين جنگ ها برايشان اهميت ندارد.
به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان نيز در اين نشست گفت: انقلاب، اسلام را آزاد کرد، عزت و آزادي مديون انقلاب اسلامي است و وظيفه داريم اين برکات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي را بازگو کنيم.
وي افزود: اما عده اي در کشور با دشمن همرنگ شده اند و به اين مملکت لطمه مي زنند که خائن به انقلاب هستند.
تهرام/7245/ 1008
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد

به گزارش گروه آنوزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا بصیرنیا دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به فقدان ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان ماه سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

وی افزود: لذا اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد. همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویزه نوجوانان و جوانان نسبت به سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

بصیرنیا در خاتمه؛ ضمن ارائه گزارشی از سفر کاری اخیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت همراه به دو استان زنجان و قزوین؛ به تشریح رویکرد دبیرخانه شورای عالی عالی انقلاب فرهنگی در راستای اجرای مفاد سند تحول شورای عالی به منظور تقویت ارتباط فعال و دوسویه شورای عالی و جامعه نخبگانی و جبهه های مردمی و بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی های آنها پرداخت و چنین اقداماتی را موجب  بازشناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تبیین بیشتر جایگاه و نقش ویژه و مؤثر آن در حوزه سیاست گذاری کلان در سطوح ملی و سیاست گذاری ناظر به حل مسائل و ایفای نقش قرارگاهی این شورا دانست. در جلسه مذکور همچنین از عوامل تهیه مجموعه تلویزیونی رستگاری نیز به عنوان یک حرکت ابتکاری و ارزشمند تقدیر به عمل آمد و اعضای حاضر ساخت چنین مجموعه هایی را موجب اعتلای فرهنگی و  تقویت معنویت گرایی در جامعه دانستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه