Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد-ايرنا- نشست سراسري هياتهاي انديشه‌ ورز بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي کشور روز پنجشنبه با حضور رئيس سازمان بسيج اصناف و نيز جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفان در مشهد آغاز شد.

رئيس سازمان بسيج اصناف کشور در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: ارائه راهکار تقويت هياتهاي انديشه ‌ورز بسيج اصناف سراسر کشور، ارائه راهکار برون رفت از وضعيت فعلي اقتصادي و همچنين چگونگي حمايت از کالاي ايراني و ارائه گزارش عملکرد برخي از استانها از جمله اهداف اين نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا حسنپور افزود: الگوسازي در اقتصاد مقاومتي براي حمايت از کالاي ايراني، حفظ آرامش بازار و غلبه بر جنگ رواني دشمن، مطالبه جدي از دولت در کنار حمايت و تقويت دولت و مسئولان، تربيت کادر تراز اسلامي در هيات مديره اصناف و تبيين نقش هياتهاي انديشه ورز بسيج اصناف بازاريان و فعالان اقتصادي در سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت براي 50 سال آينده از ديگر محورها و اقدامات راهبردي بسيج اصناف براي حل مشکلات اين حوزه هستند.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفان هم در اين نشست گفت: امروز براي مقابله مقتدرانه با دشمن نياز به تعامل و هم افزايي با يکديگر داريم و اين موضوع در بسيج در حال انجام است. براي تحقق دولت و جامعه اسلامي نياز به خرد و انديشه جمعي داريم و هياتهاي انديشه ‌ورز يکي از اين راهها براي رسيدن به اين موضوع است.
سردار محمدحسين سپهر افزود: دشمن نقش حاکميت ديني، سپاه و بسيج را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامي به خوبي فهميده است و به همين دليل توجه خود را بر تضعيف اينها قرار داده است.
وي به وجود 35 هزار استاد دانشگاهي نخبه و 700 کانون علمي اشاره و بيان کرد: با توانمندي بسيجيان و ارائه راهکارهايي که دارند مشکلات قابل حل است. طرحهاي خود را با مسئولان در ميان گذاشته ايم، در برخي موارد حمايت کردند و در برخي ديگر همراهي نکرده است.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفان ادامه داد: تضعيف دولت در مرام اعتقادي، عملياتي و اجرايي ما نيست و دولت را بايد تقويت کرد اما انتقادات را در جاي خود مطرح مي‌ کنيم.
نشست سراسري هياتهاي انديشه ‌ورز بازاريان و فعالان اقتصادي کشور با حضور 240 نفر از مسئولان هياتهاي انديشه ‌ورز بسيج و روساي مجمع بسيج و سازمان اصناف از سراسر کشور به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
7507/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه

وزیر خارجه عربستان بر لزوم ایجاد آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان