Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:44:57 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۵۵۹

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر ،بنا به تحلیل نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز(۲۶ مهرماه) در شرق لرستان، کرمانشاه، جنوب استان‌های کردستان همدان و مرکزی، نیمه غربی اصفهان، بخش‌هایی از استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس، شمال و شرق بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدوده بارش طی فردا (۲۷ مهرماه) علاوه بر این مناطق به جنوب استان‌های قزوین و زنجان، شرق استان‌های خوزستان و ایلام گسترش می‌یابد.

 شنبه (۲۸ مهرماه) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود و به‌تدریج به شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های زنجان و قزوین گسترش می‌یابد. شدت بارش در استان‌های ایلام، غرب کرمانشاه و شمال خوزستان پیش‌بینی می‌شود همچنین بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از مرکز جنوب و جنوب شرقی کشور رخ می‌دهد. 

براساس این گزارش فردا (۲۷ مهرماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۲ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت شنبه (۲۸ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که بیشترین و کمترین دما در این روز به ۲۳ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 4433900 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی شهر تهران اربعین ۹۷ شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش اربعین 97 شهر تهران محمد علی افشانی کنگره ملی خانواده قوه قضاییه بیمه سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سردار حسین اشتری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۸ فروردین گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ های کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور