Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در نشست هم اندیشی با روسای کانون های بازنشستگی استان با اشاره به اینکه ارتقا سطح معیشت بازنشستگان یکی از اولویت کاری این صندوق گفت: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان 300هزارمیلیاردتومان نیاز است ،که در سال ها ی اخیر 50هزار میلیارد تومان آن تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشید تقی زاده با بیان اینکه درشرایط فعلی قدرت خرید بازنشستگان 70درصد کاهش پیدا کرده افزود: اگر در بودجه سال آینده 150 هزارمیلیارد تومان برای بازنشستگان مصوب نشود مسوولیتی را درحل مشکلات معیشتی این قشرازجامعه قبول نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان به  نمایندگان مجلس نیازمند هستیم گفت: درقدم اول اختیارات رابه کانون های بازنشستگی واگذار کردیم  و تلاش می کنیم حقوق این قشر بیست و سوم  تا بیست و ششم هرماه پرداخت شود.
تقی زاده با اشاره به اینکه تسهیلات دریافتی بازنشستگان  تسهیل شده است افزود:تا پایان  امسال تسهیلات به 400هزارنفر از بازنشستگان پرداخت می شود. 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به ارتقای خدمات درمانی و کارگزاری های بیمه ای گفت: تا هفته آینده یک شرکت بیمه ای مادر (بیمه ایران)به بازنشستگان کشوری خدمات می دهد.
وی درخصوص اشتغال فرزندان بازنشستگان کشوری افزود :سامانه ای به منظور ثبت نام فرزندان بازنشستگان طراحی شده که تاکنون 11هزارنفر ثبت نام کرده اند و  200شرکت زیر مجموعه ما موظف شدند، نیازهای استخدام آنها را  فراهم کنند. 
تقی زاده خواستار 20هکتار زمین دراصفهان برای ایجاد دهکده سلامت بازنشستگان شد و گفت: :دراین دهکده تمام نیازهای سلامت روان و جسم بازنشستگان تامین می شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به آغاز ساخت خانه امید دراصفهان ویژه بازنشستگان افزود:از اصفهان گِله داریم که آخرین استان در برنامه ریزی برای راه اندازی این خانه بوده است . 
وی  گفت:افرادی را که نسبت به دارایی بازنشستگان خیانت کرده اند را به دستگاه قضا سپرده ایم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس هم دراین نشست با بیان اینکه در بودجه امسال احکامی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان درنظر گرفته شده است ،گفت: براساس قانون اساسی بار مالی را باید مجلس پیشنهاد دهد و دولت قبول کند یا خود دولت بارمالی را درقالب لایحه ارائه دهد که هیچکدام انجام نشده است.
حمید رضا فولادگرافزود: براساس برنامه ششم ،دولت مکلف است سامانه پرداخت شفاف را راه اندازی کند که این امر از خیلی شایعات وفضاسازی ها پیشگیری می کند.
وی حقوق نماینده مجلس را مطابق با خدمات کشوری دانست و گفت:نماینده مجلس درحدود80 میلیون ریال دریافت می کند.
حسن کامران دیگر نماینده مردم اصفهان درمجلس با بیان اینکه همواره زمان بودجه به بازنشستگان گفته ایم پیشنهادات خودرا ارائه دهید گفت:تا مسئولان ما عادت به زندگی ساده نکنند مشکلات اقتصادی به معنای واقعی حل نمی شود .
وی حل مشکلات کشور را مشروط به تغییر رفتار  مسوولان تا مردم دانست و افزود: به مجلس انتقاد داریم چرا خودروی سِراتو به نمایندگان با شرایط ویژه دادید.
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس هم دراین نشست گفت:بازنشستگان گنجینه ای از تجربیات خدمتی هستند که ضرورت دارد با ایجاد خانه بازنشستگان از این تجربه ها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه مردم امروز از تبعیض گِله دارند افزود:مباحث بیمه ای،همسان سازی حقوق و خدمات درمانی و بهداشتی بازنشستگان ارتقا یابد.
وی معضلات بازنشستگان را در دو بخش معنوی ومادی دانست و گفت: برای حل مشکلات معنوی و مادی این قشر از جامعه  باید همت فراوان داشت . 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه در بودجه  98 باید مشکلات بازنشستگان  شامل همسان سازی حقوق با پیشنهاد های کاربردی حل شود گفت: درشرایط فعلی در پرداخت های بازنشستگان عدالت برقرارنیست که باید به سمت اجرای عدالت حرکت کرد.

محمد علی شجاعی همچنین خواستار ارائه خدمات درمانی و بهداشتی نوآورانه و به روز برای بازنشستگان شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور کانون بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 6082406 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»