Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@06:59:07 GMT

آموزش های حوزه پدافند غیرعامل تخصصی و بروز شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۶۳۷

آموزش های حوزه پدافند غیرعامل تخصصی و بروز شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: در حال حاضر در زمینه آموزش های عمومی فعالیت های بسیار خوبی انجام شده و از این پس باید با آموزش های تخصصی زیرساخت ها را از حالت تک بعدی بودن خارج کنیم.
وی افزود: امروز تهدیدات دشمن به سمت سایبری رفته و بروز و لحظه ای شده است و بیشتر این تهدیدات در فضای مجازی اتفاق می افتد بنابراین باید حداقل سه تا چهار درصد از حوزه نظری فاصله گرفته و به حوزه عملیاتی ورود پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان اضافه کرد: رسالت اصلی پدافند غیرعامل تلاش برای کاهش تهدیدات و ارتقای سلامت مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی است که استان کردستان در این حوزه خوب عمل کرده است.
معاون پدافند غیرعامل استانداری کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه تفاوت اساسی بین بحران و پدافند غیرعامل وجود دارد، گفت: در پدافند غیرعامل در واقع باید زیرساخت ها به شیوه ای آماده شود که بحرانی بوجود نیاید.
عبدالله رشیدی پور اظهار داشت: تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نگاه ویژه دولت به حوزه پدافند غیر عامل موجب شده تا برنامه‌های خوبی در این حوزه در استان و کشور انجام شود و این مهم باید با قوت بیشتری تدوام پیدا کند.
وی یادآور شد: استان کردستان در زمینه پدافند غیر عامل در کشور حرف برای گفتن دارد و همواره استان پایلوت برای اجرای طرح های کشوری بوده است.
در ادامه این جلسه نمایندگان ادارات مختلف و فرمانداری های استان برنامه های خود برای هفته پدافند غیرعامل را ارائه دادند.
از ششم تا دوازدهم آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
7348/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان کردستان سرمایه فضای مجازی مقام معظم رهبری پدافند راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک پدافند درباره ذخیره سازی آب و غذا واقعیت دارد؟!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این پیامک جعلی، توسط سردار جلالی، رییس پدافند غیرعامل تکذیب شد و او خبر داد: هک سیستمی است، و این موضوع تکذیب می‌شود.

سردار جلالی ساعت ۵:۵۰ بعدازظهر امروز، درباره‌ی علت این پیامک گفت: هک سیستمی است و تکذیب می‌شود.


کد خبر 843978 برچسب‌ها خبر ویژه پیامک تبلیغاتی دفاع - پدافند غیرعامل

دیگر خبرها

  • تکذیب پیامک‌های هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • این پیامک پدافند غیرعامل جعلی است
  • تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی و محتوای آن کذب است
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است
  • اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد یک پیامک جعلی
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل تکذیب شد+ عکس
  • این پیامک هشدار وضعیت جنگی، جعلی است!
  • پیامک پدافند درباره ذخیره سازی آب و غذا واقعیت دارد؟!
  • مردم حتما توجه کنند: این پیامک در مورد آذوقه جعلی است! + عکس