Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:44:56 GMT

جاسم کرار به تیم ملی عراق معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۶۴۶

جاسم کرار به تیم ملی عراق معرفی شد

تیم ملی عراق حریف ایران در رقابت های جام ملت های آسیا در راه آماده سازی برای این تورنمنت قصد دارد از تمام سرمایه هایش استفاده کند.

به گزارش " ورزش سه " سرکو کاتانچ سرمربی جدید تیم ملی عراق ممکن است برای رقابت های جام ملت های آسیا و بازی های تدارکاتی چند بازیکن جدید از جمله جاسم کرار را به تیم ملی این کشور دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق دو بازی تدارکاتی با چین و ازبکستان برگزار خواهد کرد و پس از آن به رقابت های جام ملت های آسیا خواهد رفت تا در رقابت های مرحله گروهی با تیم های ویتنام، یمن و تیم ملی ایران رقابت کند.


در همین رابطه امروز این خبر منتشر شد که از سوی نزدیکان سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق نام چند بازیکنی که می توانند در جام ملت ها به او کمک کنند را داده اند. نور صبری دروازه بان تیم هاجر و بازیکن سابق تیم مس کرمان در لیگ ششم، سعد ناطق مدافع و هافبک دفاعی که مدتی بحث حضورش در پرسپولیس بود، علاء عبدالزهرا هافبک و مهاجم عراقی که در تیم های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز بازی کرده و همچنین به خاطر ماجرای دوپینگش و همچنین حضور در بازی برابر ایران در جام ملت ها در رسانه های ایرانی مطرح شد از این نام ها هستند. و بالاخره جاسم کرار هافبک 31 ساله حال حاضر صنعت نفت که سال های زیادی است در فوتبال ایران و در تیم های مختلف بازی می کند. کرار آخرین بار در سال 2016 و در رقابت های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی عراق دعوت شد اما تنها در دو بازی و به ترتیب 59 دقیقه برابر تایلند و 1 دقیقه برابر چین تایپه بازی کرد. حالا باید دید آیا کاتانچ هافبک صنعت نفت را به تیم ملی دعوت می کند؟ بی شک حضور کرار در بازی دو تیم ایران و عراق در جام ملت ها این بازی فوق العاده حساس را حساس تر هم خواهد کرد و مثلث عراقی های تیم های ایرانی با حضور طارق همام، بشار رسن و جاسم کرار تکمیل خواهد شد.

عراق تیم ملی عراق کرار جاسم محمد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق کرار جاسم محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»