Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@09:55:21 GMT

مرگ عروس به دست بردار شوهر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۶۸۴

مرگ عروس به دست بردار شوهر

مرد روانی که پس از قتل همسرش با اثبات جنون در بیمارستان روانی بستری شده بود در حالی از بیمارستان ترخیص شد که پدر مقتول خواهان دریافت دیه شده است.

به گزارش صدای ایران از رکنا،  اردیبهشت سال گذشته مأموران کلانتری 157 مسعودیه، در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت از کشف جسد زنی میانسال در حمام خانه اش خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی ها نشان می داد زن 47 ساله در حالی که طنابی دور گردنش گره خورده بود به دست شوهرش به قتل رسیده است.

متهم پس از دستگیری مدعی شد که همسرش در شکم او «جی پی اس» کار گذاشته تا ردیابی اش کند.مرد میانسال بازداشت شد اما دختران 13 و 18 ساله اش از قصاص پدرشان گذشتند. این درحالی بود که پدر مقتول خواهان قصاص عامل جنایت Crime بود.در ادامه تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی جنون متهم را تأیید کردند و با شکایت پدر مقتول پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی رفت و کمیسیون سه و 5 نفره نیز جنون مرد میانسال را تأیید کردند.

با تأیید جنون متهم به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران وی برای درمان به بیمارستان روانی منتقل شد تا اینکه با گذشت بیش از یک سال وی با تکمیل دوره درمان و بر اساس نظر پزشکی قانونی از بیمارستان روانی مرخص شد. اما از آنجا که پدر زنش خواهان دریافت دیه بود دادگاه حکم به پرداخت دیه از سوی یکی از بستگان نسبی و عاقل متهم به شاکی پرونده را صادر کرد. چرا که طبق قانون Law در چنین مواردی عاقله متهم باید دیه شاکی را بپردازد که در این پرونده برادر متهم باید دیه را بپردازد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرگ قتل عروس جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس

منبع: خبرآنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی ، بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • جنون پوپولیست در غرب