Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره بررسی یکی از لوایح الحاق ایران به کارگروه ویژه اقدام مالی FATF در این مجمع ارائه کرد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ سیاسی سیاست ایران نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(پنج‌شنبه،  26 مهر) در حاشیه پنجمین نشست جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT)، گفت: مجمع در چارچوب وظایف قانونی خودش عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی: پیوستن ایران به FATF یعنی خود تحریمیاختصاصی: جلسه ویژه شورای نگهبان با جهانگیری و ظریف درباره FATF و CFTلایحه جنجالی FATF چگونه در شورای نگهبان بررسی می‌شود؟

وی افزود: آنچه برای ما مهم است، اجرای قانون است، لذا باید صبر کنیم تا در مجمع مورد بحث قرار گیرد، مجلس و شورای نگهبان ارتباطات خوبی دارند و آنها هم طبق قانون عمل می‌کنند. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم، نظراتش درباره خطرات FATF را دارد یا خیر، گفت: من دبیر مجمع هستم و نمی‌توانم نظر خودم را از طرف دیگران بگویم و باید بگذاریم در صحن مجمع بحث شود.

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «حماقت در مقابل آزادی» و انتشار تصاویری از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت: «بحران ارزش های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از ‎غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است. به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود