Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ گفت: اولین نمایشگاه شهروندی، بازی، سرگرمی و تجهیزات ورزشی با شعار شهروند ورزشکار، شهر سالم به مناسبت هفته تربیت بدنی از امروز برپاشد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که بخشی از آن کوچه ورزش ( افراد هنگام رد شدن از این کوچه، چند حرکت ورزشی انجام می‌دهند) است از امروز تا شنبه به مدت ۳ روز در پارک شهر گرگان، روبه روی اداره پست برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علمی افزود: کار این نمایشگاه، بازی، مسابقه و سرگرمی است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، منتظرعلاقمندان است.
انتهای پیام/م   اولین نمایشگاه شهروندی در گرگان برپا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • شوخی گلزار با مردم
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی