Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@03:30:50 GMT

(تصاویر) اشک عروس سلطنتی در استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۸۳۴

(تصاویر) اشک عروس سلطنتی در استرالیا

هری و مگان زوج سلطنتی انگلیسی که این روز‌ها حواشی زیادی را در رسانه دارند، برای سفره ۱۶ روزه و شرکت در ۷۶ مراسم در کشور‌های حوزه اقیانوس آرام سفر می‌کنند. کشور‌های استرالیا، فیجی، تونگا و در نهایت نیوزیلند مقصد نهایی زوج بریتانیایی است.

آن‌ها در این روز به گردش در باغ وحش، کشاورزی و افتتاحیه هواپیمای جدید شرکت رویال پرواز در استرالیا مشغول بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نکته جالب این سفر اشک مگان مارکل در افتتاحیه مرکز درمانی هواپیمایی در جنوب استرالیا بود.   پیش از این خبر حامله شدن مگان مارکل جنجال زیادی در رسانه ها ایجاد کرده بود.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: مگان مارکل هری استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند

کمیته روابط عمومی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توجه به مشارکت مردمی در تولیدات رسانه‌ای نمایشگاه و تقدیر از شهروند – خبرنگاران فعال را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمیته روابط عمومی نمایشگاه درنظر دارد، از شهروند – خبرنگارانی که درباره این دوره از نمایشگاه کتاب در صفحات یا کانال‌های خود در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنند یا به بازنشر اخبار ستاد خبری نمایشگاه می‌پردازند، تقدیر کند.

آن دسته از شهروند – خبرنگارانی که علاقه‌مند هستند در فاصله بین اول اردیبهشت تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ اخبار یا محتوا‌هایی مرتبط از روند آماده سازی تا روز‌های برپایی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منتشر کنند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آیین‌امه شرکت در این فراخوان به شرح زیر است:

- علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی ketab.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- برای شرکت در این فراخوان محدودیت سنی وجود ندارد و همه شهروند – خبرنگاران می‌توانند در آن شرکت کنند.

- آن دسته از صفحاتی در داوری شرکت داده خواهند شد که عموم مخاطبان به آن دسترسی داشته باشند و صفحه خصوصی نباشد.

- خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن تقدیر از برگزیدگان در آیینی، برای این افراد کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری کتاب تدارک دیده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند دوره‌ای را تحت عنوان کارورزی در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) طی کنند.

- در نهایت برگزیدگان پس از اتمام این دوره می‌توانند در صورت تمایل در ستاد خبری سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و سایر رویداد‌های فرهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران در طول سال به عنوان خبرنگار فعالیت کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر
  • فیلم/ حمایت یک عروس و داماد از غزه
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد