Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرج گفت: محدوده میدان سپاه در مرکز شهر واقع شده است و وضعیت نابسامان کنونی آسفالت این محدوده شایسته شهر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، یک عضو شورای شهر کرج برای پنجمین بار تذکر خود را در راستای پیگیری جدی شهرداری کرج برای تکمیل پروژه میدان سپاه ارائه داد. 

احد رسولی در پست اینستاگرامی اخیرش نوشت: آسفالت بخش های حد فاصل میدان سپاه تا میانجاده و چهار راه طالقانی نشست کرده اشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    محدوده میدان سپاه در مرکز شهر واقع شده است و وضعیت نابسامان کنونی آسفالت این محدوده شایسته شهر نیست.    آسفالت میدان سپاه به سمت پل میانجاده و چهارراه طالقانی با عمر بالای 15 سال شکل معیوب به خود گرفته و باید در اسرع وقت رسیدگی شود.      اولویت بندی پروژه های عمرانی در شهرداری کرج باید بر اساس نیاز شهر و مطالبات شهروندان باشد، متاسفانه در برخی پل های نوساز مشکلات فاحشی به چشم می خورد که در بدنه کارشناسان و نخبگان جامعه ایجاد بدبینی خواهد کرد.    بنده برای چندمین بار پیاپی در خصوص تقاطع غیر عمسطح میدان سپاه به شهرداری تذکر داده ام اما از اینکه ترتیب اثر داده نمی شود احساس خوشایندی ندارم.   کمبود کمیسیون های تخصصی در شورا مسائل مهم شهری را عقیم گذاشته است و باید پذیرفت کمیته های زیرشاخه کمیسیون ها از کارآمدی لازم برخوردار نیستند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ، پس‌زدگی فاضلاب هنگام بارندگی را یکی از معضلات این منطقه برشمرد و گفت: برای انتقال آب‌های سطحی باید به صورت علمی و اساسی وارد عمل شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در نشست بررسی مشکلات کوره معک در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که با حضور «منصور شیشه‌فروش» مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: معضل اراضی کوره معک، چگونگی دفع آب‌های سطحی و پس زدگی فاضلاب در خیابان‌های تالار و خواجه عمید و فرو نشست اتوبان شهید آقابابایی از معضلات مهم در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان است.

وی افزود: جلسه‌ای در خصوص اراضی کوره معک با حضور نیروی انتظامی و معاون عمران استاندار اصفهان تشکیل شد و موضوعاتی جهت رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: برای انتقال آب‌های سطحی باید به صورت علمی و اساسی وارد عمل شویم.

صیرفی‌نژاد، پس‌زدگی فاضلاب هنگام بارندگی را یکی دیگر از معضلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برشمرد و تصریح کرد: خیابان‌های خواجه عمید و تالار با این معضل مواجه هستند که در جلسه‌ای برای رفع این مشکل باید به جمع‌بندی برسیم.

به گزارش ایمنا، نشست بررسی مشکلات کوره معک در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مسئولان ادارات خدماتی استان، خدمات شهری و نیروی انتظامی و محمد صیرفی نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد.

در پایان این جلسه مدیران استانی و شهری و عوامل نیروی انتظامی معضلات منطقه را تشریح کردند و مقرر شد در یک بازدید میدانی مشکلات احصا و بررسی شود.

کد خبر 746670

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد