Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:00:09 GMT

4 بازی کلیدی و تراکتور شوک زده در سرنوشت سرجیو

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۰۳۵

4 بازی کلیدی و تراکتور شوک زده در سرنوشت سرجیو

صنعت نفت آبادان در هفته نهم به یک برد نیاز دارد؛ سه امتیازی که به قول روزنامه های قدیمی از نان شب! هم برای برزیل فوتبال ایران باارزش تر است.

به گزارش" ورزش سه" هفته نهم رقابت های لیگ برتر برای تیم صنعت نفت و سرمربی پرتغالی اش پائولو سرجیو معنای متفاوتی دارد. او امروز و بعد از 9 هفته با فوتبال ایران غریبه نیست و البته دیگر فوتبال ایران نیز او را خوب می شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با صنعت نفتی که تغییرات زیادی داشت و تیمی که بخشی از آن ها را نمی شناخت آغاز کرد و الان جایی در پایین جدول است. با این حال پائولو سرجیو می داند که برای بازگشت شادی به این شهر باید به اولین سه امتیازش دست پیدا کند حال حتی اگر گرفتن این سه امتیاز مثل برداشتن برگی از زیر پای یک فیل باشد. تراکتورسازی برای باخت یا مساوی به آبادان نمی رود. این تیم در این فصل هزینه زیادی کرده و چهره های مطرح را به تبریز آورده تا جام بگیرد. در این راه حتی مربی بزرگی مثل جان توشاک هم قربانی شد و ساکش را بست و از ایران رفت تا این تیم در زمان شوک، شش گل به استقلال خوزستان بزند. با این حال تعطیلی طولانی مسابقات و عدم حضور تراکتورسازی در بازی های حذفی، می تواند اثرات این شوک را تاحدودی کم کرده باشد.


صنعت نفت آبادان در این فصل از هشت بازی که انجام داده 6 مساوی و دو باخت به دست آورده است. 7 گل زده و 9 گل خورده و 6 امتیاز ماحصل کار پائولو سرجیو و بازیکنان تیم نفت است. یکی از دلایلی که درباره تیم صنعت نفت گفته می شود این است که این تیم امسال تغییرات زیادی در ترکیبش داشته است که می تواند موضوع درستی باشد اما این انتقاد به مدیران باشگاه وارد هست که چرا و با چه هدفی دست به تغییرات گسترده ای در این حد زده اند. نگاهی به دو ترکیب صنعت نفت در دوبازی اش در لیگ هجدهم و لیگ هفدهم برابر پرسپولیس به خوبی نشان می دهد که این تیم چه میزان تغییرات داشته است. در بازی رفت فصل گذشته در هفته هشتم صنعت نفت با ترکیب داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، کرار جاسم، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا بازی کرد. در لیگ امسال و در لیگ هجدهم صنعت نفت اما با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای، میلاد جهانی و کرار جاسم بازی کرد. این نشان می دهد صنعت نفت نسبت به ترکیب سال گذشته اش 8 تغییر داشته و فقط سه بازیکن هستند که در هر دوبازی حضور داشته اند. حسین بغلانی، حسین ساکی و جاسم کرار سه بازیکنی هستند که از سال گذشته در ترکیب تیم صنعت نفت باقی مانده اند این یعنی 73% تیم عوض شده ضمن این که سرمربی این تیم هم تغییر کرده است. 

 


نفت و سرجیو قطعا در لیگ برتر نتایج خوبی با صنعت نفت نگرفته است هرچند تک بازی هایی مثل مساوی با سپاهان، مساوی با پرسپولیس نمایش های بدی نبودند. اما در جام حذفی صنعت نفت عملکردش تا اینجا خوب بوده است. برد در ضربات پنالتی برابر تراکتورسازی و سپس برد برابر استقلال خوزستان با 5 گل این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی رسانده در حالی که حریفش تیم ماشین سازی تبریز است. البته نباید فراموش کرد که صنعت نفت سال قبل به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید و در این مرحله به استقلالی باخت که قهرمان جام حذفی شد. 


راه و دست اندازهای پیش رو


نفت روزشنبه باید با تراکتورسازی بازی کند. هفته بعد از آن در جم میهمان تیم پارس جنوبی است. هوای شهر جم و ارتفاعش از سطح دریا به گونه ای است که معمولا تیم ها در آنجا به سختی می توانند از تیم جنگجوی تارتار امتیاز بگیرند. این تیم در بازی هفته یازدهم و در آبادان میزبان فولادخوزستان است که این تیم هم شرایط خیلی خوبی در این فصل ندارد هرچند فولاد در رتبه دهم جای گرفته و 4 پله بالاتر از صنعت نفت است. صنعت نفت در هفته دوازدهم در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می رود که با 3 امتیاز در قعر جدول و رده پانزدهم است و در هفته سیزدهم نیز صنعت نفت میزبان نساجی است. این بازی ها نشان می دهد که صنعت نفت بعد از بازی دشوار برابر تراکتورسازی مدعی، با تیم های میانه و پایین جدولی بازی دارد و نکته جالب اینجا است که سه بازی با تیم های جنوب کشور است و دو بازی هم با تیم های نفتی است. از هفته چهاردهم دوبازی دشوار دوباره به برنامه صنعت نفت اضافه می شود. استقلال تهران و سایپا که برای قهرمانی و کسب سهمیه به مسابقات این فصل آمده اند.

 

 

با این حساب صنعت نفت و سرجیو باید برای 5 بازی آینده شان برنامه ریزی کرده و به دنبال کسب امتیاز لازم باشند در غیراینصورت از هفته چهاردهم بازی های دشوار با تیم های مدعی آغاز شده و به بازی های دشوار ابتدای نیم فصل دوم وصل می شود. پس می توان گفت 5 بازی پیش روی صنعت نفت برای این تیم و سرمربی پرتغالی اش حیاتی هستند.

 

صنعت نفت آبادان پائولو سرجیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان پائولو سرجیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

دریافت 20 MB کد خبر 6082189

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران