Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در ایام اربعین حسینی و دهه شفاعت امسال ۶ هزار دستگاه اتوبوس از خراسان رضوی آماده جابه‌جایی زائران پیاده حسینی و رضوی هستند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ابراهیم نصری ظهر امروز در نشست کارگروه دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه 6 کشور در مشهد، اظهار داشت: نسبت به بی‌توجهی به درآمدهای غیرنفتی منتقد و گلایه‌مند هستیم و به واسطه نوسانات اقتصادی اخیر میانگین هزینه نگهداری راه‌ها از جمله ترمیم آسفالت و نصب گاردریل ظرف 3 ماه اخیر 3 برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در پاسگاه‌های پلیس راه خراسان رضوی که راهداری مالک ساختمان و زمین این تاسیسات است و مسائل مربوط به نصب پیام‌های فرهنگی از جمله نصب تمثال مبارک شهدای گرانقدر در راه‌ها از جمله مسائل مورد اختلاف راهداری و دیگر دستگاه‌های استان است که امیدواریم با یک تدبیر ویژه هرچه سریع‌تر مرتفع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ضمن اشاره به اشغال ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز عراق، بیان کرد: 1500 دستگاه اتوبوس از خراسان رضوی آماده جابه‌جایی زائران پیاده اربعین حسینی هستند؛ این اتوبوس‌ها و به همراه تعدادی دیگر از استان‌های اصفهان، مازندران، گلستان و یزد پس از بازگرداندن زائران پیاده اربعین حسینی به شهرهایشان، جهت تامین ناوگان زائران پیاده دهه شفاعت به خراسان رضوی می‌پیوندند.

نصری تصریح کرد: حدود 500 هزار زائر پیاده‌ای که به مناسبت دهه آخر صفر به مشهد مشرف می‌شوند که به‌طور معمول با وسائل نقلیه عمومی به شهرهای خود باز می‌گردند و لذا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کار پیش‌فروش بلیت را برای این مسیرها آغاز کرده است.

وی ضمن اشاره به سهم پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد در جا‌به‌جایی زائران پیاده امام هشتم(ع)، تاکید کرد: این پایانه نقش بسیار مهمی در بازگشت زائران پیاده ایفا می‌کند و از آنجا که پیش‌بینی افزایش 30 درصدی زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه شفاعت امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل شده است 4500 دستگاه اتوبوس جهت جابه‌جایی زائران پیاده امام رضا(ع) پیش‌بینی شده است.

نصری گفت: در این ایام همه راهدارخانه‌های مورد استفاده در مسیر پیاده‌روی دهه آخر صفر و حدود 16 مجتمع خدماتی بین راهی نزدیک به مشهد آماده پذیرایی شایسته از زائران پیاده امام رضا(ع) هستند.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سیلاب در گناباد علاوه بر این که به ۲ رشته قنات در روستای "بیمرغ" خسارت وارد کرده، موجب انسداد ۲ راه روستایی در بخش مرکزی شده است که اکنون با تلاش عوامل امدادی مسیرها در حال بازگشایی است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کاشمر، بارش ۲۴ میلیمتری باران را تجربه کرد و براساس اعلام فرمانداری فقط برخی معابر دچار آبگرفتگی شده‌اند اما مشکل دیگری در شهرستان گزارش نشده است.

وی گفت: در شهرستان بردسکن، جاده اصلی "درونه" به "طبس" دچار آبگرفتگی شده اما باز است و جاده و "بردسکن" به "عشق آباد" در خراسان جنوبی دچار آبگرفتگی شده و مسدود است.

عباسی افزود: دیروز بارش‌های شدید به مدت حدود ۱۰ دقیقه در تربت جام موجب بروز آبگرفتگی معابر شد اما مشکلی برای روستاهای شهرستان ایجاد نکرد.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: این بارش شدید موجب ّآبگرفتگی و آب افتادگی در برخی منازل مسکونی و مغازه‌هایی شد که پائین تر از سطح خیابان قرار داشتند و بلافاصله هلال احمر و شهرداری به ۱۰ مورد از این منازل و مغازه‌ها امدادرسانی کردند. منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت