Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما سرپرست استانداری کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی و مدیریت استان با اشاره به  پیگیریهای لازم از طریق مدیران استانی و ملی برای افزایش سهم بودجه استان  گفت در جذب برخی بخش های بودجه 97 عقب هستیم و باید جبران شود.
 آقای فدایی با تاکید بر گزارش دهی مداوم از طرحهای نیمه تمام  افزود برای واگذاری طر حها  نیمه تمام نیز باید به صورت مستمر گزارش دهی شود و روند پیشرفت آن به خوبی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان هم   بر پرداخت بخشی از بدهی 680 میلیارد تومانی دستگاهها به پیمانکاران از طریق پرداخت مالیات و بدهی بانکی آنها ، اجرای مشوق های کارورزی و تامین اجتماعی برای ایجاد اشتغال، و صرفه جویی در هزینه های دستگاهها با توجه به وضعیت اعتبارات دولتی تاکید شد.

در این جلسه آقایان امیری،پورابراهیمی و نیکزادی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مطالبه گری مسئولان برای جذب اعتبارات ، بهبود وضعیت راههای استان ، توزیع عادلانه اعتبارات به ویژه با رویکرد توسعه مناطق محروم و تکمیل طرحهای عمرانی و طرحهای های آبرسانی به ویژه  آبرسانی از سد نسا به شهرهای بم و نرماشیر  را خواستار شدند.
در این جلسه اعلام شد که کالاهای اساسی کشور تامین شده و  هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و  موضوع ترمیم حقوق و دستمزد با توجه به کاهش قدرت خرید در دستور کار مجلس شورای اسلامی  است.
آقای علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با اشاره به تکلیف قانونی دستگاهها درباره پرداخت یک درصد از بودجه هایشان برای فرهنگ سازی در باره ارائه خدمات به مردم و انعکاس اجرای طرحهای مختلف با مشارکت صدا و سیما ، عمل به این قانون  راازسوی مدیران خواستار شد .

همچنین اعلام شد که با توجه به سررسید جذب اسناد خزانه در  24 دی  دستگاهها موظفند تا نیمه آبان  70 درصد از این اعتبارات را جذب کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیمه تمام طرحها بودجه برنامه ریزی وتوسعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد

طبق قانون، دو تیم می توانند با ترکیبی متفاوت وارد زمین شوند.

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه بود. این بازی در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل های پریرا و لوکاکو با تساوی ۱-۱ در جریان بود، نیمه تمام ماند.

ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم در دقیقه ۷۲ به طور ناگهانی به زمین افتاد و اینطور به نظر می رسید که دچار حمله قلبی شده است. به دنبال این اتفاق و به درخواست بازیکنان رم، بازی متوقف و ادامه آن به زمانی دیگر موکول شد. با تایید لگا سری آ؛ ۱۹ دقیقه پایانی این مسابقه در روز پنج شنبه (۶ اردیبهشت / ۲۵ آوریل) انجام خواهد شد. رمی ها در بیانیه ای رسمی به این تاریخ اعتراض کرده اند. در فاصله ۱۲ روز تا دیدار حساس مقابل لورکوزن، این تصمیم منجر به فشرده شدن برنامه دیدارهای تیم ده روسی می شود. رم دوشنبه شب میزبان بولونیا است، سپس گرگ ها برای دیدار نیمه تمام با اودینزه باید روز پنج شنبه به اودینه در شمال ایتالیا سفر کنند. سپس رم یکشنبه میهمان ناپولی است و باید راهی جنوب ایتالیا شود. تیم ده روسی بعد از این سه بازی سنگین، ۴ روز فرصت دارد تا برای دیدار با لورکوزن آماده شود.

درخواست رم‌ برای تعویق بازی نیمه تمام با اودینزه به ماه آینده به دو دلیل رد شده است؛ اول اینکه طبق قانون، نتیجه بازی نیمه تمام باید تا دو هفته بعد مشخص شود. دلیل دیگر عدم موافقت رقبای دو تیم در انتهای جدول و کورس سهمیه برای به تعویق افتادن تاریخ بازی است.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • اعتبارات فرهنگی درست هزینه نمی‌شود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • جهش تولید با مشارکت تمام اقشار ممکن می‌شود
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت
  • ۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد