Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@04:35:47 GMT

ائمه جمعه در تقویت وحدت و همدلی نقش محوری دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۲۳۵

ائمه جمعه در تقویت وحدت و همدلی نقش محوری دارند

استاندار لرستان، با اشاره به نقش ائمه جمعه در وحدت و همدلی، افزود: ائمه جمعه همچنین نقش محوری در تحقق رشد و توسعه جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز(26 مهر) در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان که دردفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، گفت: حمایت ائمه جمعه بستر رشد و توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نقش ائمه جماعت در تقویت و حدت و همدلی در جامعه، افزود: وحدت، همدلی و همبستگی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به برنامه های مدیریت ارشد استان در راستای رفع مشکلات مردم و حرکت به سوی رشد و توسعه، افزود: برنامه های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این راستا طراحی شده و در حال اجراء است.

 

خادمی، با اشاره به جایگاه پایگاه نماز جمعه در جامعه،  اظهار داشت: پایگاه های نماز جمعه نقش مهمی در رفع مشکلات مردم و پی گیری مطالبات مردم دارند.

 

وی با بیان اینکه در سطح مختلف مشکلاتی هست، افزود: با وحدت و همدلی و مشارکت و تکیه بر نقد سازنده این مشکلات رفع خواهند شد.

 

استاندار لرستان، افزود: در حوزه کارهای عمرانی و اقتصادی، به رغم محدودیت های مالی و اعتباری، طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در استان کار می شود.

 

خادمی، افزود: کارهای مختلف مردم در استان با همکاری مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان و مدیران و مسئولان استان در حال انجام است و به حمد الله وحدت و همدلی در این زمینه وجود دارد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین سوگواره علمدار کربلا اردبیل شیراز مسجد وزیر ارشاد وحدت و همدلی ائمه جماعات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد

 "لطف الله سیاهکلی"، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب اسرائیل  را بر اساس حقوق بین الملل حق مسلم ایران دانست و به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: تفکر امام راحل بر وحدت مسلمانان بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) درهای جدیدی از وحدت و اتحاد را بر روی جامعه بشری گشود و مسلمانان را به سوی وحدت کلمه سوق داد.
 
وی ادامه داد: برخی از دشمنان اسلام، ایران را مانع و سد بزرگی برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند لذا همواره در طی این سالها سعی کرده اند با هر وسیله ای از دشمنی گرفته تا تحریم ایران اسلامی عزیز را از ببین ببرند.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس تاکید کرد: وعده صادق مظهری از عزت اسلام و عزت ایرانیان است که به دولت‌های استکباری جهان نشان داد ایران نه یک قدرت منطقه‌ای که یک ابرقدرت جهانی است.
 
سیاهکلی با بیان اینکه نمی‌توان از تاثیر عملیات مقتدرانه "وعده صادق"علیه رژیم صهیونیستی چشم‌پوشی کرد، خاطر نشان کرد: این را باید به یاد داشت که جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان و مستضعفین جهان بوده و هست و این دیدگاه تا کنون مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است و می‌بینیم که دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی کرده اند تمامی مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان را با کشور ما بد کنند.
 
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد:  ایران تنها کشوری است که در کنار  یمن تمام قد از مردم مظلوم غزه و مسلمانان ستم‌دیده فلسطین حمایت کرد. چرا که برای ایران شیعه و اهل سنت مطرح نیست چرا که مذهب و دین مردم جهان معیار کمک این کشور نیست بلکه تنها هدف جموری اسلامی ایران ریشه‌کن کردن ظلم و مبارزه با ظالم است.
 
سیاهکی با بیان اینکه با نابودی رژیم جعلی صهیونیست جهان امنیت بیشتری را شاهد خواهد بود، تصریح کرد: همه جهانیان متوجه سیاست دفاع از حق کشور ما را به خوبی درک کرده اند و می‌دانند که ایران اسلامی برای رسیدن به هدفش هزینه های بسیاری خواهد کرد.
 
وی در پایان با بیان این واقعیت که رژیم اسرائیل مرکز انواع شرارت در خاورمیانه و جهان است، خاطر نشان کرد: اکنون با اقدامی که ایران اسلامی انجام داد فرصت خوبی ایجاد شده است تا در زمینه تقریب و وحدت مسلمین جهان گام‌های سازنده ای برداشت، چرا که راز موفقیت کشورهای اسلامی در برابر رژیم غاصب اسرائیل حفظ وحدت است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم