Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بانوان ما با حجاب و عفت خود به مستکبرانی که ورزش را هدف استکباری خود قرار می‌دهند، پیام اسلام را می‌رسانند و با عزت اسلامی جایگاه یک زن باکرامت را نشان می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار جامعه ورزشکاران استان قزوین با عرض تبریک به مناسبت کسب قهرمانی و درخواست برکت برای افزایش توفیقات ورزشی برای جامعه ورزش استان قزوین اظهار کرد: حقیقتا همه مسلمانان جهان و همه مستضعفان عالم به شما تبریک می‌گویند و از کسب قهرمانی شما احساس خرسندی می‌کنند، زیرا مستضعفینی که از ظالمان عالم صدمه ای دیده باشد از قهرمانی و ایستادگی و اقتدار ورزشکاران مسلمان درجهان شاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


امام جمعه قزوین افزود: مخاطب آیه «اسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلاةِ» در ۱۵۳ سوره بقره شما ورزشکاران عزیز هستید، این آیه می‌گوید از صبر و نماز نیرو و قوت بگیرید، قرآن کریم قدرتمندترین اشخاص روی زمین را شهدا معرفی می‌کند که امنیت، آرامش و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و باید از آنها الگو بگیریم.     
وی ابراز کرد: در آیه ۱۷ سوره قصص آمده است، خدایا تو به من نعمت و توان داده ای و نام مرا بلندآوزاه کرده ای من با تو عهد می‌بندم که کمک و پشتیبان مجرمین نباشم، از این آیه می‌آموزیم که موقعیت، شهرت و عنوان ما باید حامی مستضعفان و اسلام باشد، انسان‌های فرهیخته با کسب جایگاه دست دین را گرفته و برای ارتقای اقامه نماز به میدان می‌آیند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: ایمان، ولایت، نماز، قرآن، اربعین و امر به معروف و نهی از منکر بستر و دانشگاه جوانمردپروی است، باید بدانیم که جوانی با جوانمردی متفاوت است جوانی اختیاری و افتخار نیست و گذراست؛ اما جوانمردی اختیاری و تحصیلی است و باید برای کسب آن تلاش کنیم. 

عابدینی تاکید کرد: جوانمردی با روزه، نماز و در مکتب عاشورای سیدالشهدا بودن، کسب می‌شود و پیر و جوان و زن و مرد نمی‌شناسد، قهرمانان جوانمرد ما باید سرآمد ورزشکاران جهان باشند، زیرا اساتید قهرمانان ما پیامبر اکرم(ص)، امیرمومنان(ع)، فاطمه زهرا(س) و ائمه گرامی(ع) هستند که هرکدام اسوه اخلاق، دینمداری و علم هستند. 

وی با بیان اینکه حضور شما ورزشکاران در جوامع بین‌المللی باعث افتخار اسلام است، تصریح کرد: بانوان ما با حجاب و عفت خود به مستکبرینی که ورزش را هدف استکباری خود قرار می‌دهند، پیام اسلام را می‌رسانند و با عزت اسلامی جایگاه یک زن باکرامت را نشان می‌دهند زیرا این بانوان شاگرد محضر حضرت فاطمه زهرا(س) هستند. 

امام جمعه قزوین عنوان کرد: همه باید بگوییم «قوّ علی خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمة جوانحی»، یعنی خدایا از تو می‌خواهم کمک کنی تمام جسم و جان و روح و روان ما در مسیر خدمت به تو و دین به کار رود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: لقمان به فرزند خود می‌گوید نماز را برپا دار، امر به معروف و نهی از منکر کن و در برابر مشکلات صبوری به خرج بده و عزم و اراده قوی در برابر مشکلات داشته باش، همه ما فرزندان حضرت لقمان هستیم و با عمل به همین وصایا می‌توانیم راه عزتمندی خود و اسلام را طی کنیم.     
وی در پایان گفت: همه شما ورزشکاران حزب الله هستید، از زمانی که با امام حسین(ع) در زیارت عاشورا و اربعین عهد می‌بندیم ما حزب رسول خدا(ص)، ائمه(ع) و خدا هستیم و این عهد بالاتر از هر حزب و جریان دیگری است. 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین از تعدادی از قهرمانان جامعه ورزشی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا و پارا آسیایی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!