Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با همراهی تعدادی از مسئولین شهرستانی شاهین دژ با خانواده شهید کریم یزدانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عصر روز گذشته سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه با خانواده شهید کریم یزدانی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در این دیدار با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند شما خانواده های معظم شهداء چشم و چراغ این ملت هستید، گفت: شهیدان ما مخلصانه و به دور از ریا با عشق به امام و کشور خود جان شان را بر طبق اخلاص گذاشتند و با حضور در میدان، داغ بزرگی بر دل دشمنان این نظام و انقلاب گذاشتند.

شهید والامقام کریم یزدانی در سال۱۳۴۶ در یک خانواده مذهبی در شهرستان شاهین دژ متولد گشت.

تحصیلات خود را تا دوره متوسطه توأم با سعی و تلاش ادامه داد، این شهید با وجود انقلاب جان تازه ای یافت و در تمامی مجالس و راهپیمایی و محافل مذهبی شرکت می کرد و در هسته های مقاومت بسیج فعالیت چشمگیری داشت.

از جمله خصوصیات بارز این شهید عشق و علاقه ای به ولایت فقیه و امام امت و دعوت به حفظ و روحیه انقلابی و مذهبی و شرکت خالصانه در مراسم عزاداری سالار شهیدان(ع) را می توان ذکر کرد.

سرانجام پس از۲۳ ماه خدمت سربازی در مناطق جنگی، در سال ۶۷ در درگیری با دشمن بعثی در منطقه عملیاتی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های تقدیم ایران اسلامی کردند، گفت: ایثار خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی شهیدان اقدامی ستودنی است و این افتخار بزرگ برای تمام ملت ایران است.
محمدرضا شهاب زاده فرماندار آستارا هم در این دیدارخدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد و افزود: امیدواریم در راستای وظیفه خود در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.
شهید انوشیروان بنی اسد ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی ایلام و شهید نادر حاجی عباسی به عنوان اولین شهید انقلاب اسلامی شهرستان آستارا در ۲۴ اسفند سال ۱۳۵۷ در هنگام پاسداری و حفاظت از منطقه مرزی آستارا به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • دیدار عیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب غرب
  • مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا
  • کدامیک از فرماندهان نظامی به عید دیدنی قالیباف رفتند؟
  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • دیدار با خانواده شهید مسافر