Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:55:20 GMT

کار متفاوت ملایری‌ها برای بازدید نماینده فائو

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۳۴۷

کار متفاوت ملایری‌ها برای بازدید نماینده فائو

بخشدار مرکزی ملایر گفت: این شهرستان طی روزهای 25، 26 و 27 مهر ماه میزبان نمایندگان و کارشناسان سازمان جهانی فائو به منظور بررسی و تایید نهایی پرونده ثبت جهانی انگور ملایر است.

محمد رضا بشری در گفت و گو با ایسنا به حضور پروفسور زکری، نماینده گروه مشاوران علمی جیاس(SAG) سازمان جهانی فائو در ملایر، برای پیگیری های ثبت جهانی انگور دره جوزان شهرستان ملایر اشاره و اظهار کرد: برای آمادسازی روستای هدف گردشگری مانیزان و دهستان جوزان، بازدید و پیگیری لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشری خاطرنشان کرد: باتوجه به ثبت جهانی انگور ملایر، در یک اقدام خودجوش با همکاری شورای اسلامی شهر ملایر، شهرداری ملایر، شبکه بهداشت، سازمان نظام پرستاری، محیط زیست و بخشداری مرکزی ملایر، مسیر روستای هدف گردشگری مانیزان از زباله و پلاستیک پاکسازی شد.

بخشدار مرکزی ملایر با بیان اینکه این اقدام خودجوش از روستای جوراب آغاز و تا روستای مانیزان ادامه یافت، افزود: این پاکسازی در راستای بازدید نماینده فائو(سازمان خواروبار جهانی ملل متحد) از ملایر برای ثبت جهانی انگور صورت گرفت.

وی تحقق برندسازی و ثبت جهانی انگور ملایر را گامی موثر و ماندگار در رشد همه جانبه شهرستان عنوان کرد و گفت: با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی به تمامی خواسته های سازمان فائو در راستای تکمیل پرونده ثبت جهانی انگور ملایر پاسخ داده شد و امیدواریم در مرحله پایانی این اقدام مهم نیز موفق باشیم.

وی این سفر را نتیجه بخش دانست و ابراز امیدواری کرد: اقدامات انجام شده بتواند رضایت این سازمان را جلب کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انگور روستای مانیزان منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نشست خبری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۳ در ۲۱۲ ابنیه تاریخی، پایگاه‌های ملی، جهانی و موزه‌ها میزبان مسافران بوده‌ایم، گفت: آمارها را در ۲ بازه زمانی احصا کرده‌ایم و معنی دار است. بازه اول از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳بوده که ۵ میلیون و سه هزارو ۸۴۰ نفر در این زمان از اماکن بازدید کرده‌اند. همچنین از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ این آمار به ۷ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲۱۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

رضا سامه، به برپایی نوروزگاه و ارائه محصولات صنایع‌دستی در ۷۳ پایگاه ملی و جهانی و برگزاری ۳۰۰ رویداد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به فراهم کردن امکان تخفیف و بازدید رایگان از سوی معاونت میراث‌فرهنگی بیش از ۶۰۰ هزار نفر به‌صورت رایگان از این اماکن بازدید کرده‌اند.

او تصریح کرد: در برخی اماکن عمومی به سبب این که امکان بلیت فروشی وجود ندارد آمار می‌تواند افزایش پیدا کند.

مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی به مشارکت حداکثری راهنمایان گردشگری افتخاری اشاره نمود و و از همکاری گسترده جوامع محلی و مشارکت مردم نیز سپاسگزاری کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • ۷ میلیون بازدید از اماکن تاریخی ثبت شده است
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • حمایت ملایری ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • سفر مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران
  • ارسال پرونده ۸ روستای گردشگری ایران برای جهانی شدن
  • ثبت بیش از ۳۸۷ هزار بازدید از ژئوسایت‌های ژئوپارک جهانی قشم