Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@02:11:41 GMT

ترینیدا و توباگو و ونزوئلا در تبریز یا مشهد 

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۳۹۹

به گزارش وانانیوز،  کی روش در حال حاضر برای استراحت تهران را ترک کرده، اما در بازگشت دوباره و پیش از آغاز اردوی تیم ملی به چند شهری که آماده میزبانی از تیم ملی هستند سفر می‌کند تا امکانات را مورد ارزیابی قرار دهد و در نهایت یکی از شهر‌ها را برای برگزاری دو بازی دوستانه با ترینیدا و توباگو و ونزوئلا انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این احتمال وجود دارد این دو بازی در دو شهر مختلف برگزار شود.


کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با بولیوی به این نکته اشاره کرد، اما گفت: در این باره ابتدا باید با تیم‌های حریف صحبت کنیم تا رضایت دهند که برای بازی به شهرستان‌ها بیایند.


گفته می‌شود در حال حاضر دو شهرستان از میزبانی بازی‌های دوستانه تیم ملی استقبال کرده‌اند که یکی از شهر‌ها مشهد است که استادیوم امام رضا را در اختیار دارد و دیگری استادیوم یادگار امام تبریز. این احتمال وجود دارد پیش از بازگشت کی روش به تهران دستیاران او از امکانات این دو شهر بازدید کنند و به سرمربی تیم ملی گزارش دهند.


تیم ملی آبان ماه دو بازی دوستانه انجام می‌دهد که یکی از این بازی‌ها برابر ترینیدا و توباگو خواهد بود که این بازی ۲۴ آبان ماه خواهد بود و بازی بعدی هم قرار است ۲۹ آبان ماه در برابر تیم ونزوئلا باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

کد خبر 6082873

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا