Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۷۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در مسیر راه‌های کشور با تاسیسات کامل و با نگاه چندبعدی از نظر کمی و کیفی آماده خدمت‌رسانی ویژه به زائران پیاده حسینی و رضوی هستند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حمیدرضا شهرکی ظهر امروز در نشست کارگروه دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه 6 کشور در مشهد، اظهار داشت: در ابلاغیه‌ای به استان‌های واقع در مسیر حرکت زائران پیاده اربعین حسینی و دهه شفاعت تاکید شد که در این ایام نسبت به استفاده از مجتمع‌های بین راهی توجه ویژه بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در حال حاضر 723 مجتمع خدمات رفاهی در مسیر راه‌های کشور با تاسیسات کامل و با نگاه چندبعدی از نظر کمی و کیفی آماده خدمت‌رسانی ویژه به زائران پیاده حسینی و رضوی هستند.

وی افزود: به دنبال هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به‌ویژه در بخش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله انرژی خورشیدی در پایانه‌های باری و مسافری و دیگر تاسیسات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هستیم.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن اشاره به درخواست برخی دستگاه‌های فرهنگی به نصب بنر در جاده‌های کشور، بیان کرد: طبق ضوابط 2 درصد از ظرفیت‌های تابلوهای موجود در جاده‌ها می‌تواند به‌صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های فرهنگی و سایر نهادهای استانی قرار بگیرد و لذا نهادهای فرهنگی باید مطالبات خود را در این قالب به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و یا ادارات کل استانی و یا ادارات شهرستانی زیرمجموعه این سازمان منعکس کنند.

شهرکی توجه به مسائل و فرصت‌های بازرگانی در جاده و اصلاح قوانین بازدارنده را از جمله اقدامات موثر و کمک‌رسان به درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و گفت: باید قوانین و سمت و سوی تصمیم‌ها به‌گونه‌ای باشد که بتوان از ظرفیت‌های راه به منظور درآمدزایی به‌ویژه برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که دستگاهی مبتنی بر درآمد و هزینه است استفاده کرد.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته سلامت خبر داد و افزود: هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است. سلامت حق همه آحاد جامعه است و مشارکت در تامین و ارتقا سلامت خود و جامعه یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم و به ویژه با موضوع " شعار سال" و همچنین جلب مشارکت مردم، مشارکت دستگاه‌ها و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت را اهداف مهم این هفته برشمرد.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در دستیابی به جامعه سالم خاطر نشان کرد ۳۳۸ واحد بهداشتی (شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت) خدمات سطح یک سلامت را به البرزنشینان ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد‌های بهداشتی استان مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بسته‌های خدمتی سلامت برای تمام افراد خانواده، پیش از تولد تا سالمندی در کلیه مراکز بهداشتی استان ارائه می‌شود از البرزنشینان خواست با هدف مردمی سازی سلامت به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد