Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران کشور گفت: با تشکیل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مدیرانی که ترویج اشرافی‌گری می‌کنند توسط استانداران و فرماندارن تذکر جدی داده می‌شود. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

غلامرضا یاوند عباسی در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار اظهار داشت: در ماده 63 قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران، شورایی پیش‌بینی شده به نام شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که رئیس آن در مرکز رئیس جمهور، در استان‌ها استانداران و در شهرستان‌ها فرمانداران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دومین جلسه این شورا به ریاست رئیس جمهور طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود؛ افزود: مهم‌ترین هدف این شورا که نخستین جلسه عالی آن سال گذشته به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در استان‌ها نیز باید هر سه‌ ماه یک بار برگزار شود، کسب رضایت‌مندی مردم است، یعنی ما حوزه ایثار را از دفاع مقدس و صرفاً حرف‌زدن درباره آن وارد عرصه خدمت رسانی به مردم می‌کنیم.

مشاور وزیر کشور تصریح کرد: ما از وزیر کشور خواستیم و ایشان هم به همه استانداران ابلاغ کردند که باید موضوع فرهنگ ایثار و شهادت را به‌عنوان موضوع اصلی و فرابخشی در کنار موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تولی‌گری بکنند؛ در صورتی که مدیری ترویج اشرافی‌گری بکند در قالب این شورا که همه اعضای شورای اداری شهرستان و استان عضو آن هستند توسط رئیس شورا که استاندار و فرماندار است تذکر جدی داده می‌شود.

یاوند عباسی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم، ایثارگری فقط نباید لغ لغه زبان مدیران باشد، باید به عرصه عمل و خدمت‌رسانی بیاید؛ در شرایطی که در جنگ روانی و اقتصادی به‌سر می‌بریم و مرتب تزریق ناامیدی به جامعه می‌شود می‌توانیم با همه‌گیر کردن فرهنگ ایثار و شهادت که نتیجه آن ساده‌زیستی است؛ جلوی آن را بگیریم.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 6096428

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد