Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@00:22:40 GMT

کی روش روی تصمیمش می ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۴۹۰

کی روش روی تصمیمش می ماند

 اگر چه محمد رضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد در حال حاضر امکان حضور تیم ملی در شهرستان ها وجود ندارد اما تاکید کی روش به برگزاری بازی های آتی تیم ملی در یکی از شهرها است.

به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، کی روش در حال حاضر برای استراحت تهران را ترک کرده اما در بازگشت دوباره و پیش از آغاز اردوی تیم ملی به چند شهری که آماده میزبانی از تیم ملی هستند سفر می کند تا امکانات را مورد ارزیابی قرار دهد و در نهایت یکی از شهرها را برای برگزاری دو بازی دوستانه با ترینیدا و توباگو و ونزوئلا انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این احتمال وجود دارد این دو بازی در دو شهر مختلف برگزار شود.
کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با بولیوی به این نکته اشاره کرد اما گفت در این باره ابتدا باید با تیم های حریف صحبت کنیم تا رضایت دهند که برای بازی به شهرستان ها بیایند.

گفته می شود در حال حاضر دو شهرستان از میزبانی بازی های دوستانه تیم ملی استقبال کرده اند که یکی از شهرها مشهد است که استادیوم امام رضا را در اختیار دارد و دیگری استادیوم یادگار امام تبریز. این احتمال وجود دارد پیش از بازگشت کی روش به تهران دستیاران او از امکانات این دو شهر بازدید کنند و به سرمربی تیم ملی گزارش دهند.

تیم ملی آبان ماه دو بازی دوستانه انجام می دهد که یکی از این بازی ها برابر ترینیدا و توباگو خواهد بود که این بازی 24 آبان ماه خواهد بود و بازی بعدی هم قرار است 29 آبان ماه در برابر تیم ونزوئلا باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کی روش بازیکن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بخش اول گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با عنوان "روزهایی که نیستی"بزودی از شبکه خبر پخش می شود.

 شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود. شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد. راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت. علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!