Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@19:17:46 GMT

مهسا صابری و مونا آشفته لژیونر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۵۵۹

مهسا صابری و مونا آشفته لژیونر شدند

دو بازیکن تیم ملی والیبال بانوان به لیگ ترکیه پوستند.

مهسا صابری و مونا آشفته دو بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران به تیم باریکه سیر در لیگ والیبال ترکیه پیوستند. قرارداد دو والیبالیست ایرانی با این تیم ترکیه ای یکساله است.

پیش از این مائده برهانی قرارداد خود را با تیم کچورن ترکیه بسته بود. 

لیگ دسته یک والیبال ترکیه

لیگ دسته یک ترکیه متشکل از 28 تیم است که در دو گروه 14 تایی به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود

علی کشفیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره ناکامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: پیش از شروع رقابت‌ها تخمین می‌زدیم رقابت تنگاتنگی با حریفان داشته باشیم. به خصوص اینکه در رقابت‌های انتخابی المپیک، سطح بازی‌ها سخت‌تر از قبل می‌شود. بین ۵۰ تا ۶۰ درصد احتمال می‌دادیم که بتوانیم سهمیه المپیک را با توجه به تیم‌های حاضر کسب کنیم. تیم ما هم در شرایطی که انتظار داشتیم برابر حریفان ظاهر شد. همان تصور فنی که توقع آن وجود داشت در مسابقات ارائه کردیم.

رئیس انجمن والیبال نشسته افزود: این را می‌دانستیم که برای آینده باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. آخرین مرحله از مسابقات گزینشی را در چین پشت سر گذاشتیم و ملی‌پوشان تمام توان خود را برای ارائه بهترین نمایش ارائه کردند. در رده آقایان و بانوان هشت تیم مرحله نهایی در پارالمپیک پاریس انتخاب شده‌اند. از نظر آمادگی جسمانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در شرایط مطلوب بود ولی از لحاظ فنی نتوانستیم در سطحی بازی کنیم که مورد انتظار بود. باید نقاط ضعف و قوت تیم ملی شناسایی شود و بتوانیم با کار بیشتر ضعف‌ها را برطرف و قوت‌ها را حفظ کنیم. باید برنامه‌ریزی اساسی کنیم تا بتوانیم سطح کیفی خود را بالاتر ببریم و راه‌ها و روش‌هایی که ما را به این مقصود می‌رساند اجرایی کنیم. این از دسترس خارج نیست و باید هزینه کرد تا برنامه‌ها به شکل مطلوب عملی شود.

کشفیا در خصوص اینکه عنوان شده بود توجه به تیم آقایان از بانوان بیشتر بوده در حالی که تیم مردان همواره قهرمان جهان است و تیم خانم‌ها نتوانست سهمیه پارالمپیک بگیرد، تصریح کرد: اصلاً چنین موضوعی را قبول ندارم. مسابقات قهرمانی آسیا و پاراآسیایی بوده که هر دو تیم شرکت کردند. اردو‌های مشترک برگزار شده و به یک اندازه اردو رفته‌اند، هیچ فرقی بین تیم آقایان و بانوان نگذاشته‌ایم. فدراسیون جانبازان و توان یابان و کمیته ملی پارالمپیک هم آن چیزی که مصوب شده در مورد هر دو تیم اجرا کردند. رشته با رشته فرق می‌کند، توانایی‌ها و آمادگی‌ها متفاوت است. اتفاقاً از نظر سازماندهی و تشکیلاتی به خانم‌ها بیشتر از مردان توجه شده است. چون آقایان در قله هستند به خانم‌ها بیشتر توجه شده تا بتوانند در شرایط بهتری قرار بگیرند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!