Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا در خصوص میزان تناژ حمل شده طی هفته گذشته گفت: میزان تناژ بار حمل شده در مدت پنج روز گذشته بیش از ۷ میلیون ۸۴۸ هزار و ۷۶۴ تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در هفته ماقبل آن با ۶ میلیون۴۷۱ هزار۴۱۶ تن، به میزان۲۱ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه روند بارگیری و صدور بارنامه در پایانه‌ها و مراکز بارگیری با قوت انجام می‌شود، تصریح کرد: آمارهای یادشده حاکی است که رانندگان تلاشگر بخش حمل و نقل جاده‌ای و سایر تلاشگران در این عرصه کماکان باتمام توان درامر جابه‌جایی محمولات مورد نیاز کشور توسط ناوگان حمل و نقل حاده ای اهتمام دارند و  همه سرمایه گذاران، تولید کنندگان بخش صنایع و خدماتی در کشور اطمینان داشته باشند  که ناوگان حمل ونقل جاده ای و تلاشگران در این بخش کماکان  با تمام ظرفیت آماده حمل محمولات و ارایه خدمات حمل  و نقل مور د نیاز آنان هستند.  

وی همچنین گفت: ‌از نخستین روز هفته جاری تا  پایان روز چهار شنبه ۲۱ تا ۲۵ مهر، بیش از  ۵۴۵ هزار و  ۸۹۶ بارنامه حمل کالا توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای در سامانه بارنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به ثبت رسیده که این رقم نسبت به  مدت مشابه در هفته گذشته با ۴۷۶ هزار ۴۸۶ بارنامه صادر شده، ۱۵ درصد افزایش یافته است.  

کد خبر 4434035

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اربعین ۹۷ قیمت نفت گمرک ایران تولید نفت بانک مرکزی ایران صادرات نفت تحریم اقتصادی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی بازار ارز صادرات غیرنفتی بازار سهام اربعین 97 وزارت صنعت معدن و تجارت ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل کالای استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تعداد بارنامه صادره، خاطرنشان کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

کهریزی عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل‌ونقلی نیز در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

وی گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل‌ونقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل‌ونقل کالای برون شهری است.

کد خبر 746652

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه