Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ترافیک جاده ارتباطی ایلام - مهران و پایانه مرزی مهران با هماهنگی بین مقامات ایرانی و عراقی، تردد کامیون‌های حامل بار موکب‌های اربعین حسینی در مرز مهران تسهیل و تسریع می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی در پی معطلی کامیون‌های حامل بار در مرز مهران که در انتظار صدور مجوز از سوی طرف عراقی هستند، طی دیداری بین وزیر کشور عراق و استاندار ایلام در مرز مهران، مقرر شد فرایند عبور کامیون‌ها در این مرز تسهیل و تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش حجم بالای تقاضای کامیون‌های حامل بار به‌ویژه کامیون‌های حمل‌کننده تجهیزات و وسایل مورد نیاز موکب‌ها برای عبور از مرز مهران که در مقایسه با سایر مرز‌ها به دلیل نزدیکی مسیر به کربلای معلا و رسیدن به آئین باشکوه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیشتر موردتقاضا است، منجر به ایجاد صفوف کامیون‌ها در این نقطه مرزی شده است.

برمبنای این گزارش تعداد زیادی از کامیون‌ها که برای رساندن وسایل مورد نیاز موکب‌ها روانه مرز شده‌اند، مدارک و مستندات کافی برای ورود به خاک عراق را دارا نمی‌باشند که این موضوع به همراه فقدان نیروی انسانی کافی در مرز عراق جهت پذیرش وسایط نقلیه، منجر به‌کندی تردد کامیون‌ها در این نقطه مرزی شده است.

شایان ذکر است در سمت جمهوری اسلامی ایران و در مرز مهران تمام تشریفات گمرکی انجام شده و کامیون‌ها در جاده ترانزیت منتظر پذیرش طرف عراقی هستند که طی نشست مشترک مقامات ایرانی و عراقی، طرف عراقی قول مساعد جهت استقرار نیرو در کمترین زمان ممکن را ارائه کرده است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی ترافیک این مرز به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه کامیون اربعین حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود