Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@08:13:41 GMT

بهره برداري از پل شهيد ناجيان شوش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۶۵۳

بهره برداري از پل شهيد ناجيان شوش آغاز شد

خبرگزاري آريا - اهواز- ايرنا- پل شهيد حسين ناجيان که بر روي رودخانه کرخه ساخته شده است روز پنجشنبه با حضور حسينعلي اميري معاون پارلماني رييس جمهوري به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا با بهره برداري از اين پل که جايگزين پل فلزي قبلي شده ارتباط روستاهاي غرب کرخه و بخش فتح المبين با مرکز شهرستان شوش تسهيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير کل راه و شهرسازي استان در مراسم افتتاح اين طرح گفت: براي ساخت اين پل به طول 268 متر و عرض 12 متر و با ايجاد هشت دهنه 150 ميليارد ريال از محل اعتبارات اين اداره کل هزينه شده است.
عباس پور سلان افزود: با بهره برداري از اين پل علاوه بر روان سازي ترافيک در مسير روستاهاي ياد شده امکان تردد بي خطر کاروانهاي راهيان نور به مناطق عملياتي فراهم شده ضمن آنکه محصولات توليدي روستاهاي غرب کارون سريعتر به بازار مصرف خواهد رسيد.
وي گفت: با بهره برداري از پل ياد شده امکان تردد زايران اربعين حسيني که تمايل دارند از غرب کرخه راهي چذابه شوند فراهم خواهد شد.
در اين آيين سيد راضي نوري نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي احداث اين پل را يکي از مطالبات به حق مردم غرب کرخه دانست و از اهتمام وزارت راه و شهرسازي در ساخت اين پل در مدت يکسال تقدير کرد.
وي گفت: افتتاح اين پل از بروز تصادفات جاده اي جلوگيري کرده و امکان تردد بي خطر ساکنان غرب کرخه را فراهم کرده است.
در اين مراسم استاندار خوزستان، جمعي از مردم و مسئولان استان خوزستان نيز حضور داشتند.
معاون پارلماني رييس جمهوري روز پهارشنبه براي افتتاح يا کلنگ زني چند طرح عمراني در شهرستان شوش وارد استان خوزستان شد.
6065/6064
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره برداری از پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، هادی حق بین، درباره جزییات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تحویل شهروندان خواهد شد.

حق بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص دومین پروژه قابل بهره برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن سازی و تحکیم کوله پل های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان