Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@08:31:27 GMT

بیانیه کارگران: حقوق و دستمزد را زیاد کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۶۸۲

تشکل‌های کارگری با امضای نامه‌ای خواستار برگزاری جلسات شورای عالی کار برای ترمیم حقوق کارگران شدند.تشکل‌های کارگری خواستار جلسه شورای عالی کار برای ترمیم حقوق شدند. جمعی از تشکل‌های کارگری امروز با انتشار نامه‌ای اعلام کردند: رؤسا و اعضای تشکلات کارگری و بازنشستگان کشور و کانون عالی شورای اسلامی کارگری کشور تشکیل جلسه داده و با در نظر گرفتن شرایط حال حاضر کارگران کشور به واسطه وضعیت نابه‌سامان اقتصادی و معیشتی آنان و عدم تشکیل جلسات شورای عالی کار در زمینه ترمیم مزد کارگران مطابق مواد ۱۶۷ و ۱۶۸ قانون کار و اختیارات قانون اساسی مطابق ماده ۱۷۳ بدین وسیله اختیارات کارگران براساس فصل ششم قانون کار برعهده نمایندگان کارگران خود قرار دادند بر خود لازم می‌دانند همه گونه اقداماتی که منجر به استیفای حقوق قانونی و مشروع کارگران باشد را پیگیری نمایند و در این راه از هر ابزاری که این امر را میسر نماید استفاده قانونی بنمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نامه به امضای هشت تشکل کارگری و شورای اسلامی کارگران رسیده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.
وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه گفت: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.
مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.
سید محسن حسینی گفت: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.
وی افزود: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • یک پیشنهاد جدید برای تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳