Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه امروز خود (پنجشنبه) نوشت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تاکید می‌کند که شکست اخیر تیم السد در جام حذفی قطر برابر الریان با هشت گل هیچ معنایی برای او ندارد زیرا السد با زیر 23 ساله‌های خود به میدان رفت.

 

در ادامه این مطلب آمده است: تیم پرسپولیس سه‌شنبه هفته آینده در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در بازی رفت در دوحه با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند که دستاوردی مهم است. البته تیم السد مهیای دفاع از  شانس خود برای صعود است زیرا آنها پیش از این در تهران استقلال را شکست داده بودند.

 

تیم السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 دقیقه اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قطر پرسپولیس جام حذفی بازی لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان ورزشگاه آزادی پارس بازتاب برانکو ایوانکوویچ پارس نیوز صحبت های برانکو صحبت های رسانه قطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!