Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ارکستر ملی ایران به مدیریت هنری و رهبری دائمی فریدون شهبازیان، دوشنبه 14 آبان ساعت 20 با حضور نادر مرتضی‌پور به عنوان رهبر مهمان و حسام‌الدین سراج (خواننده آواز اصیل ایرانی) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. 

این کنسرت «وداع» نام دارد و قطعاتی که با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی در آن اجرا می‌شود عبارت است از «راز»، «سرخیل مستان»، «یکدل و یک یار»، «شوخ شیرین»، «راه عشق»، «وداع» و «گریه خون».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلبوم «وداع» در دو مجموعه «وداع 1» و «وداع 2» در دهه 80 با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی و خوانندگی حسام‌الدین سراج توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. دستمایه خلق این اثر، «گنجینه اسرار» عمان سامانی بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فریدون شهبازیان حسام الدین سراج ارکستر ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

به گزارش جماران؛ خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.


ایشان در تاریخ 17 فروردین ماه سال 1333 با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

 

جزئیات بیشتر در خصوص نحوه ازدواج و دیگر خاطرات ایشان را می توانید در مصاحبه ایشان در خصوص زندگی مشترک و خصوصیات همسرشان که پیش از این در جماران منتشر شده است، مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود