Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار "لطفعلی بختیاری" با حضور در اردوگاه تاکتیکی در جمع فرماندهان، مسئولان و دانشجویان دوره 29 مصوب و 39 دانش آموخته این دانشگاه با درود و سلام به ارواح پاک شهدا گفت: خداوند متعال را شاکریم که به عنوان افسران نیروی انتظامی در کشوری که متعلق به حضرت صاحب الزمان (عج) است، توفیق و فرصت خدمتگزاری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی ادامه داد: توفیق بزرگی است که یک نیروی انتظامی و نظامی همراه با بصیرت در ماموریت ها پیش برود و در دانشگاه علوم انتظامی امین این توفیق و افتخار را داریم که با بهره مندی از رویکرد تربیت دینی - انقلابی و با آمادگی و اقتدار کامل وارد عرصه تامین امنیت شویم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، برگزاری اردوگاه تاکتیکی به منظور ارتقاء سطح توان رزمی و روحی دانشجویان در راستای اجرای آموزش های مهارتی را مهم برشمرد و تصریح کرد:یکی از مهمترین الزامات دستیابی به اقتدار؛ آمادگی های جسمانی و روحی است.

سردار بختیاری ادامه داد:یک نیروی انتظامی و نظامی همواره باید در شرایط مختلف جوی و فیزیکی زندگی کند تا بتواند آمادگی همه جانبه خود را با برنامه مناسب و بهره مندی از آموزش های مختلف در جهت انجام سخت ترین ماموریت های متعدد در عرصه نظم و امنیت داشته باشد.

وی گفت: امروز یکی از سخت ترین ماموریت های نیروی انتظامی، تامین امنیت در اقصی نقاط کشور است و ما باید برای آن الزامات و برنامه های آموزشی مناسبی داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، نیاز به زندگی در شرایط سخت برای دانشجویان این دانشگاه را ضروری برشمرد و تاکید کرد: برگزاری اردوگاه تاکتیکی ؛ اقدامی موثر برای ارتقاء توانمندی و مهارت های دانشجویان است.

انتهای پیام/

20 / 20 سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین اردوگاه تاکتیکی تامین امنیت ارتقاء سطح توان رزمی و روحی دانشجویان ایفای نقش پلیس با رویکرد دینی، انقلابی و آمادگی کامل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تامین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان